پیام سپاهان
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان:
بنیاد شهید کاشان حمایت از ناشران کتب شهدا را وظیفه خود می داند
سه شنبه 11 دي 1397 - 00:02:45
پیام سپاهان - کاشان - رئیس بنیاد شهید کاشان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب کاشان به خوبی به سیره شهدا پرداخته است، گفت: بنیاد شهید کاشان حمایت از ناشران کتب شهدا را وظیفه خود می داند.

به گزارش خبرنگار مهر ، غلامرضا حیدری شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب کاشان ضمن اشاره به برپایی سومین دوره این نمایشگاه اظهار داشت: تقارن این رویداد فرهنگی با کسب عنوان پایتختی کتاب کشور برای این شهرستان را باید به فال نیک گرفت و با بازدید از نمایشگاه متوجه شدم که موضوعات متنوعی در کتابهای نمایشگاه وجود دارد.
وی با بیان اینکه تنوع موضوعی در نمایشگاه کتاب عطش علاقه مندان به کتاب را مرتفع می کند، افزود: امیدوارم از این دست نمایشگاه های فرهنگی در کاشان با توجه به سابقه فرهنگی این شهرستان بیشتر برگزار شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان ضمن اشاره به حضور ناشران ویژه کتب شهدا ابراز داشت: ما اعتقاد داریم هر آنچه که داریم از شهدا است و بر این اساس باید به سلوک شهدا بیشتر بپردازیم و بر همین اساس آحاد مردم با مطالعه کتب زندگی و سلوک شهدا از آسیب های اجتماعی مصون می مانند.
وی با بیان اینکه که نوجوانان و جوانان با مطالعه زندگی نامه شهدا می توانند راه درست زندگی خود را پیدا کنند، گفت: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی شهدا ستارگانی هستند که می توان به وسیله آنها راه خود را پیدا کنیم و بر همین اساس باید به این موضوع بیش از پیش اهمیت بدهیم که خوشبختانه در این نمایشگاه به خوبی به این موضوع پرداخته شده است.
حیدری با بیان اینکه باید به موضوع شهید و شهادت بیش از پیش پرداخته شود، افزود: شهدای بزرگی در شهرستان کاشان وجود دارد که زندگی آنها مملو از اخلاق و معنویت بوده است و این مهم می تواند الگوی خوبی برای جوانان باشد و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حمایت از ناشران کتب شهدا را وظیفه خود می داند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82225/بنیاد-شهید-کاشان-حمایت-از-ناشران-کتب-شهدا-را-وظیفه-خود-می-داند
بستن   چاپ