پیام سپاهان
انعقاد تفاهمنامه همکاری حقوق شهروندی جهاد دانشگاهی و شهرداری اصفهان
سه شنبه 11 دي 1397 - 19:34:50
پیام سپاهان - تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه ارتقا و آموزش فرهنگ و حقوق شهروندی میان شهرداری اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان منعقد شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، طبق تفاهم‌نامه مشترکی، شهرداری اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در زمینه ارتقا و آموزش فرهنگ و حقوق شهروندی با هم همکاری خواهند کرد.
در این تفاهمنامه استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و شهرداری اصفهان برای ارایه خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و همچنین بررسی و امکان سنجی راهکارهای آموزشی و فرهنگی در تحقق بیشتر حقوق، آزادی ها و تکالیف شهروندی دنبال می شود.
همکاری در خصوص برگزاری همایش ها و نشست های علمی مرتبط با حوزه حقوق و تکالیف شهروندی، همکاری در خصوص انجام طرح های پژوهشی و تولید پژوهش های علمی مرتبط با حقوق و تکالیف شهروندی، اطلاع رسانی و گزارش اخبار حوزه فعالیت، طراحی محتواهای آموزشی و برگزاری کلاس های آموزشی به منظور ارتقای آگاهی و حقوق و تکالیف شهروندی از جمله محورهای همکاری بر اساس این تفاهمنامه است.
این تفاهمنامه به مدت سه سال منعقد شده و به امضای محمود مراثی، رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان رسیده و تمدید آن منوط به توافق طرفین خواهد بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82263/انعقاد-تفاهمنامه-همکاری-حقوق-شهروندی-جهاد-دانشگاهی-و-شهرداری-اصفهان
بستن   چاپ