پیام سپاهان
کوهیان:
بازی سخت و حساسی مقابل شهرداری گرگان داریم
سه شنبه 11 دي 1397 - 19:34:59
پیام سپاهان - سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن از بازی سخت و حساس تیمش مقابل شهرداری گرگان می‌گوید تیمی امسال بازیکنان خوبی را با بودجه‌ای که در اختیار داشته جذب کرده تا در قامت یک مدعی ظاهر شود.
فرزاد کوهیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی مقابل شهرداری بازی سخت و حساسی برای تیم ما خواهد بود. دو تیم شرایط حساسی در جدول دارند و برای بهبود جایگاه خود در جدول به دنبال امتیاز این دیدار هستند.
وی افزود: بازیکن خوب خارجی که به خدمت گرفتند در کنار بازیکنان باتجربه‌ای که امسال شهرداری گرگان با توجه به بودجه خوبی که داشته جذب کرده موجب شده تا این تیم در جمع مدعیان قرار گیرد و در حال حاضر تیم چهارم جدول است.
وی ادامه داد: حضور بازیکنانی چون نظافت، شیخی، سهراب نژاد، سلیمانی و صدیقی موجب شده این تیم روند خوبی در لیگ داشته باشد و بتواند نتایج خوبی را کسب کند.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش گفت: درست است که این صحبت تکراری است اما زمانی که یک تیم دیر بسته می‌شود و شرایط خاص بودجه‌ای هم دارد باید بتواند به مرور خود را به شرایط مطلوب برساند.
کوهیان افزود: تیم ما هفته به هفته در حال خوب شدن است و تمام بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشند. زمانی که تیم در حال بسته شدن بودن با توجه به شرایطی که بود نتوانستیم در پست‌های مختلف آن‌گونه که می‌خواستیم عمل کنیم. حضور یک بازیکن شوت زدن شش‌دانگ می‌توانست به بهبود عملکرد ما در کسب نتایج کمک بیشتر کند که متاسفانه در این فصل موفق به انجام آن نشدیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمریناتی که داشتیم درصدی رشد و پیشرفت در تمرینات ایجاد شده که امیدوارم در بازی مقابل شهرداری بتوانیم از آن استفاده کنیم. خوشبختانه جوانان تیم بسیار باانگیزه هستند که با تمام وجود در فرصت‌هایی که در زمین هستند به دنبال اثبات توانمندی‌های خود هستند. جوانانی که با کسب تجربه در سال‌های آینده می‌توانند به تیم کمک کنند و تبدیل به مهره‌های تاثیر گذار تبدیل شوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82271/بازی-سخت-و-حساسی-مقابل-شهرداری-گرگان-داریم
بستن   چاپ