پیام سپاهان
تردد در جاده های اصفهان روان و مشکل خاصی گزارش نشده است
سه شنبه 11 دي 1397 - 23:51:28
پیام سپاهان - اصفهان - رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: با وجود بارش برف و باران در روزهای اخیر، تمامی محورهای مواصلاتی در این استان باز و تردد در حال انجام و مشکل خاصی گزارش نشده است.
سرهنگ حسین پورقیصری سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون عبور و مرور در تمامی محورها به وِیژه جاده های کوهستانی جنوبی و غربی استان روان است اما رانندگان موازین ایمنی و راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
وی اضافه کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی قرار است پنجشنبه و جمعه هفته جاری شاهد بارش در کشور و از جمله در این استان باشیم، بنابراین هم استانی ها در این 2 روز از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.
پورقیصری ادامه داد: دلیل تصادف عصر یکشنبه گذشته یک دستگاه ال 90 با یک دستگاه تریلر در آزادراه کاشان - قم که پنج کشته برجا گذاشت حرکت روبه عقب خودروی سواری در بزرگراه بوده است.
به گفته رییس پلیس راه استان اصفهان همچنین دلیل تصادف صبح یکشنبه گذشته یک دستگاه خودروی سواری با تانکرحامل سوخت در کیلومتر 70 جاده خور به طبس در شرق استان که به کشته شدن 2 سرنشین سواری انجامید، انحراف به چپ سواری بود.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
6020/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82309/تردد-در-جاده-های-اصفهان-روان-و-مشکل-خاصی-گزارش-نشده-است
بستن   چاپ