پیام سپاهان
تونل افتخار برای قهرمان لیگ برتر در اصفهان (عکس)
شنبه 21 بهمن 1402 - 14:48:38
پیام سپاهان - به گزارش ورزش سه، شاگردان محمد کشاورز هفته گذشته به لطف پیروزی چهار گله‌شان در مشهد و کسب نتایجی باورنکردنی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران، چهار هفته مانده به اتمام مسابقات قهرمانی خود را قطعی کرده است که همین موضوع باعث شد تا در دیدار گذشته این تیم با آناصنعت قم، بازیکنان حریف در اقدامی ستودنی و تشویق‌های خود صحنه ای زیبا را خلق کنند و برای بازیکنان و کادرفنی گیتی‌پسند تونل افتخار بزنند.
جالب است، تنها تیمی که تا به اینجای فصل توانسته برابر گیتی‌پسند دوام بیاورد و امتیازی از آن‌ها بدست آورد، همین آناصنعت قم بوده است که در دیدار رفت موفق به متوقف کردن گیتی‌پسند شده بود. اگرچه در این مسابقه، قهرمان لیگ برتر با برتری چهار بر سه مقابل آن‌ها تونل افتخارشان را با شکوه‌تر کرد.
تیم گیتی‌پسند اصفهان به رغم قهرمانی زودهنگام، سه دیدار دیگر را تا پایان فصل مقابل حافظ ساری، شهرداری ساوه و مس‌سونگون ورزقان پیش‌روی خود خواهد داشت و برای ثبت رکوردهایی از جمله تنها تیم شکست‌ناپذیر تاریخ و جام طلایی، با تمامی قوا راهی زمین مسابقه می‌شود که باید دید حریفانش در این سه بازی برای قهرمان لیگ برتر تونل افتخار خواهند زد یا خیر.

پیام سپاهان

پیام سپاهان



http://www.sepahannews.ir/fa/News/823135/تونل-افتخار-برای-قهرمان-لیگ-برتر-در-اصفهان-(عکس)
بستن   چاپ