پیام سپاهان
370 طرح شهرداری‌های استان اصفهان آماده سرمایه‌گذاری است
چهارشنبه 12 دي 1397 - 15:29:58
پیام سپاهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: 370 پروژه آماده سرمایه‌گذاری شهرداری‌های استان در درگاه سرمایه‌گذاری بارگذاری شده است که باید جهت تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از استانداری اصفهان، علی مقدس زاده در جلسه جذب و سرمایه‌گذاری شهرداران، اظهار کرد: برای نخستین بار سمت و سوی برنامه‌های امور شهری اصفهان به سمت استفاده از منابع مالی غیردولتی پیش رفته است.
وی با بیان اینکه واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی همواره مورد تأکید دولت‌ها بوده است، افزود: از یک دهه پیش دولت‌های توسعه‌یافته به حضور فعال بخش خصوصی تاکید دارند تا تصدی‌گری دولت‌ها را کم کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه با واقع‌بینی دولت و پیش‌بینی تبصره 19 در قالب بودجه شرایط برای حضور بخش خصوصی فراهم شده است، تأکید کرد: در استان اصفهان کار جدیدی با این نگاه ملی در حال شکل‌گیری است و 370 پروژه آماده سرمایه‌گذاری شهرداری‌های استان در درگاه سرمایه‌گذاری بارگذاری شده است که می‌تواند امکان شفافیت در واگذاری پروژه‌ها و بوروکراسی برای دریافت مجوزهای پروژه‌ها را به حداقل ممکن برساند.
مقدس زاده ابراز امیدواری کرد: با توجه به کارهای مطالعاتی صورت گرفته و سیاست‌های درستی که در حوزه مدیریت شهری به کار گرفته‌ شده است و همچنین تعامل خوب این حوزه با شهرداران، بخش بالایی از پروژه‌ها بتواند برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه شهرداران علاوه بر کار جاری خود باید در جهت تفهیم ضرورت‌ها، بایدها و نبایدهای پروژه‌های شهری برای پارلمان‌های شهری را در دستور کار قرار دهند، افزود: امیدواریم با استمرار حمایت‌های وزارت کشور بتوانیم نتایج عملیاتی این طرح‌ها را شاهد باشیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82342/370-طرح-شهرداری‌های-استان-اصفهان-آماده-سرمایه‌گذاری-است
بستن   چاپ