پیام سپاهان
لک:
بازی هوشمندانه‌ای انجام دادیم
چهارشنبه 12 دي 1397 - 15:30:10
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از پیروزی 2 بر 1 در برابر ارژن شیراز گفت: تیم ارژن برای صعود به پلی‌آف نیاز به پیروزی داشت و نبود برخی بازیکنان ما شرایط را ویژه‌ای به وجود آورده بود.
رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص بازی با تیم ارژن شیراز اظهار کرد: از آنجایی که تیم ارژن در رده نهم جدول قرار داشت و برای شرکت در پلی‌آف نیاز به پیروزی داشت برای بردن در برابر ما بازی می‌کرد. بازی سختی بود. ما هم شرایط هفته گذشته در برابر مس بازی سختی داشتیم، نبود چند بازیکن ما شرایط ویژه‌ای ایجاد کرده بود.
وی ادامه داد: هواداران زیادی برای تماشای بازی به سالن آمده بودند و نیاز بود که بازی هوشمندانه‌ای انجام دهیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم، توانستیم در یک فضای خوب سه امتیاز مسابقه را کسب کردیم.
لک در ارتباط با حواشی پایان بازی افزود: اتفاق خاصی نبود و پس از انجام کار دفاعی یکی از بازیکنان ما به سمت نیمکت خودمان خوشحالی کرد و هواداران هم از مسائل دیگری ناراحت بودند و سوءتفاهم پیش‌آمده بود. پایان بازی هم یکی از بازیکنان سکو نشین ارژن وارد زمین شد که قضیه با مدیریت کادر فنی و بازیکنان دو تیم ختم به خیر شد.
وی در رابطه با دیدار آینده گیتی پسند در برابر شهروند گفت: تمام تیم هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند انگیزه زیادی دارند و بازی با شهروند هم مسابقه سختی است. در تمرینات خود روی نقاط ضعف و قوت این تیم تمرین خواهیم و امیدواریم بازی باکیفیتی انجام دهیم و روند خوب خود را ادامه دهیم تا صدرنشینی خود را قطعی کنیم.
لک در خصوص استفاده بیشتر از جوانان تیم در هفته‌های پایانی لیگ اظهار کرد: در جریان لیگ سعی کردیم از این بازیکنان استفاده کنیم و اگر در هفته‌های باقی‌مانده شرایطی داشته باشیم که بخواهیم مصدومیت برخی بازیکنان را رفع کنیم امکان استفاده بیشتر از این بازیکنان وجود دارد. از طرف دیگر باید شرایط تیم های دیگر از نظر سقوط و یا صعود به پلی‌آف را بررسی کنیم که تیمی از شرایط ما ضرر نکند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82351/بازی-هوشمندانه‌ای-انجام-دادیم
بستن   چاپ