پیام سپاهان
در 9 ماهه امسال:
آمار مصدومین تیران و کرون 25درصد افزایش یافت
چهارشنبه 12 دي 1397 - 19:52:01
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون گفت: جمعیت مصدومین حوادث این شهرستان در 9 ماهه امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل 25 درصد افزایش یافته است.
حمیدرضا میرزاییان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال بیش از 2 هزار و 600 نفر از این شهرستان در حوادث ترافیکی، سقوط، سوختگی، اقدام به خودکشی و مسمومیت ها مصدوم و به بیمارستان ها اعزام شده اند.
وی بیان کرد: 27 درصد از آمار مصدومین مربوط به خانم ها و بقیه از میان آقایان بوده اند و بیشترین علت مصدومین حوادث ترافیکی ناشی از خودروسواران و موتورسواران بوده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان یادآورشد: این منطقه در سال های اخیر به دلیل وقوع تصادفات در جاده های برون شهری رتبه اول تا پنجم آمار مصدومین حوادث ترافیکی را در بین شهرستان های دیگر استان داشته است.
وی رفع چالش های حوزه راهداری، ارتقای فرهنگ ترافیک و افزایش نظارت های پلیس را در کاهش حوادث مهم خواند و اظهارداشت: سرعت غیرمجاز، بی توجهی به جلو و تخلفات رانندگی مهمترین عوامل تصادفات از سوی پلیس اعلام شده است.
میرزاییان با اشاره به اینکه افزایش ایمنی ترافیک در کارگروه سلامت، جامعه ایمن و مجمع سلامت شهرستان مورد توجه و دارای اولویت است، گفت: برنامه ریزی برای ارتقای فرهنگ ترافیک با مشارکت سازمان های مردم نهاد و ادارات و نهادهای متخصص در این حوزه آغاز شده که هماهنگ با بهسازی نقاط پر تصادف فرهنگ ترافیک افزایش پیدا کند.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون، واژگونی خودور را بیشترین سوانح رانندگی اتفاق افتاده در جاده های این منطقه اعلام کرد و گفت: تصادفات در حوزه شهری این منطقه کاهش داشته اما در جاده ها در مقاطع مختلف زمانی متفاوت بود که آمار آن در اختیار پلیس راه نجف آباد - اصفهان است.
از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه 153هزار و 42 ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی در استان انجام شد که از این تعداد 48 هزار و 155 ماموریت مربوط به تصادفات بوده است.
تیران وکرون با جمعیت بیش از 72 هزار نفر و فاصله 45 کیلومتری اصفهان و موقعیت جغرافیایی بین دو استان و شهرستان های غرب اصفهان دارای 735 کیلومتر راه همسنگ است که 11درصد حجم ترددهای استان اصفهان در این جاده ها انجام می شود.
7131/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82382/آمار-مصدومین-تیران-و-کرون-25درصد-افزایش-یافت
بستن   چاپ