پیام سپاهان
قیصری، سرپرست دانشگاه علمی کاربری استان اصفهان شد
چهارشنبه 12 دي 1397 - 19:52:31
پیام سپاهان - طی حکمی از سوی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، مهدی قیصری به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان منصوب شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه رییس پیشین و سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان، اظهار کرد: به دانش پنهان اعتقاد دارم و باید از خرد جمعی برای پیشبرد اهداف مثبت دانشگاه استفاده کنیم. برنامه هایی که دکتر قاضی عسگر تدوین کرده است را بر این اساس ادامه خواهیم داد.
مهدی قیصری با اشاره به اهداف خود برای اداره دانشگاه، گفت: ارتقای کیفیت و کمیت دانشگاه بسیار حائز اهمیت است و در اولویت های کاری قرار خواهد گرفت. علاوه بر اینکه ارتقا و رشد کارکنان نیز در اولویت قرار خواهد داشت. زیرا معتقدیم مجموعه ای که کارکناش رشد پیدا نکند، نمی‌تواند پیشرفت داشته باشد.
وی تقویت مراکز توسعه و رشد و هم افزایی مراکز رشد را از دیگر اولویت های مدیریتی خود عنوان کرد و افزود: مراکز رشد و کارآفرینی باید با یکدیگر ارتباط داشته باشند. هر مرکز آموزشی باید هر سال در یک رشته برند منطقه ای شود و باید در برنامه دو ساله به صورت ملی بدرخشد.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان ادامه داد: باید کاری کنیم که دانشجو خود را به عنوان دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی معرفی کند. دو رکن اساسی مهم دانشجو و مدرس است و نقش مدرسین در این میان مهمتر است. رویکرد این است مدرسی که وابستگی حقوقی دارد را استخدام نکنیم زیرا کسی که وابستگی حقوقی داشته باشد، موجب رشد ما نخواهد شد.
قیصری خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی هیچ‌گونه حمایتی ندارد. یکی از برنامه های ما در مدیریت جدید این است که بسته های حمایتی برای مراکز و دانشجوها ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: پیگیری روابط بین الملل نیز از اقداماتی است که باید انجام شود و بدون حمایت روسای مراکز انجام نخواهد شد.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان پیگیری مسایل فرهنگی و دانشجویی را دیگر اولویت خود عنوان کرد و گفت: اگر دائم کار کنیم هرچند فرد قوی خواهد شد، اما به دلیل نبود کار فرهنگی دانشجو فردی اثرگذاری در جامعه نخواهد بود.
به گزارش ایسنا، مهدی قیصری به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان منصوب شد. پیش از این، سید حسن قاضی عسگر ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان را بر عهده داشت که اکنون سکان دار معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان است. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82388/قیصری،-سرپرست-دانشگاه-علمی-کاربری-استان-اصفهان-شد
بستن   چاپ