پیام سپاهان
قاضی عسگر خبر داد:
برگزاری جشنواره مهارتی کشورهای عضو اکو در اصفهان
چهارشنبه 12 دي 1397 - 19:52:31
پیام سپاهان - معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در جلسات استانداری مقرر شد برگزاری جشنواره مهارتی کشورهای عضو اکو به شورای روابط بین الملل دانشگاه علمی کاربردی اصفهان واگذار شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سید حسین قاضی عسگر پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه رییس پیشین و سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان، اظهار کرد: نظام آموزشی مهارتی یکی از ضرورت های امروز کشور است که باید گسترش یابد تا بتواند نیازهای کشور را رفع کند.
وی گفت: در فرایندهای دانشگاه روسای مراکز تاثیرگذار هستند. امیدوارم دانشگاه به سطحی برسد که بدنه اداری دانشگاه کارها را بهتر پیش ببرند و تنش مدیریتی کم شود.
قاضی عسگر ادامه داد: قرار است در شهرک صنعتی استان زمین هایی به صورت رایگان در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود تا مراکز علمی کاربردی متناسب با آن صنعت، آموزش های صنعتی به علاقه مندان ارائه دهند.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان افزود: جلسه ای با هیئت سنگبری شهرک های صنعتی اصفهان داشتیم و قرار شد یک مرکز علمی کاربردی در حوزه سنگ ایجاد شود، زیرا حوزه سنگ یکی از اولویت ها است و گردش مالی بالایی برای استان ایجاد می‌کند. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82389/برگزاری-جشنواره-مهارتی-کشورهای-عضو-اکو-در-اصفهان
بستن   چاپ