پیام سپاهان
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو:
می‌دانستیم مقابل نامی نو چگونه بازی کنیم
جمعه 14 دي 1397 - 16:28:49
پیام سپاهان - سرمربی تیم بسکتبال گروه بانوان بهمن گفت: با توجه به شناخت خوبی که از نامی نو داشتیم و تمریناتی که داشتیم دور برگشت نتایج خوبی گرفتیم و امروز نیز می‌دانستیم مقابل نامی نو چگونه بازی کنیم تا به پیروزی دست یابیم.
پریناز طائر پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، پس از پیروزی تیمش مقابل نامی نو اظهار کرد: دور رفت متأسفانه با شرایط بدی به اصفهان رسیدیم، مشکلی که در تأخیر پرواز به وجود آمد موجب شد تا زمینی راهی اصفهان شویم بازیکنان بسیار خسته بودند، یکی از بازیکنان خوبمان را به دلیل سرماخوردگی شدید در اختیار نداشتیم و در کل روز خوبی برای ما نبود و در نهایت با اختلاف 8 امتیاز بازی را واگذار کردیم.
وی افزود: بعد از بازی گفتم که این بازی تمام نشده و در دیدار برگشت جبران خواهیم کردیم. در طی این مدت حریفان خود به‌ویژه نامی نو را خیلی خوب آنالیز کردیم. برای دور برگشت تمرینات خوبی را سپری کردیم و تاکتیک‌های متفاوتی را تمرین کردیم و می‌دانستیم در مقابل نامی نو چگونه بازی کنیم تا پیروز میدان شویم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.
سرمربی تیم گروه بهمن با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: تمان آنچه را از آن‌ها خواسته بودیم در زمین اجرا کردند روی دفاع و حمله بسیار تمرین کرده بودیم و نتیجه هم گرفتیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82470/می‌دانستیم-مقابل-نامی-نو-چگونه-بازی-کنیم
بستن   چاپ