پیام سپاهان
کوهیان:
تیم گرگان خوب رهبری می‌شد
جمعه 14 دي 1397 - 16:28:53
پیام سپاهان - سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی دشواری بود و تیم گرگان به‌خوبی رهبری شد اما ما به دنبال پیروزی در این دیدار بودیم.
فرزاد کوهیان پس از پیروزی تیمش در بازی امروز مقابل شهرداری گرگان در جریان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی دشواری بود. تیم گرگان خیلی خوب رهبری شد و بازیکنان آن‌ها هم تلاش خود را کردند. می‌دانستیم بازی دشواری پیش روداریم.
وی افزود: فکر می‌کنم بچه‌ها برای این بازی همت کردند. برای این بازی خیلی یک دل بودند و جاهایی هم که باید توپ‌های ما وارد سبد می‌شد این اتفاق افتاد و به هر حال به پیروزی رسیدیم. 
وی در خصوص داوری بازی گفت: داوری هم خوب بود. به اعتقاد من داوری هم مثل وضعیت مربیان و بازیکنان است و جاهایی هم ممکن است آن‌ها مثل ما اشتباه کنند ولی درمجموع مشکلی نبود.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن توقف بازی در کوارتر اول به دلیل مشکلی که به دلیل انتقال آب از سقف به سالن ایجاد شد، خاطرنشان کرد: روند خیلی خوبی را در کوارتر اول داشتیم، اما بعد از توقف بازی به‌اصطلاح تیم ما سرد شد و بازی به حالت اولیه بازنگشت.
کوهیان در خصوص جایگاه تیمش در پایان فصل تصریح کرد: تیم ما دیر بسته نشد و با شرایط نرمال و طبیعی وارد لیگ نشدیم و نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم پیش‌بینی پایان لیگ دشوار است اما سعی می‌کنیم هفته‌به‌هفته بهتر شویم که خوشبختانه این اتفاق نیز رخ داده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82475/تیم-گرگان-خوب-رهبری-می‌شد
بستن   چاپ