پیام سپاهان
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد:
تعیین تکلیف 53 میلیارد بودجه بازآفرینی استان اصفهان
شنبه 15 دي 1397 - 16:32:13
پیام سپاهان - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: طبق توافقنامه سه جانبه بین وزارت راه و شهرسازی، صندوق توسعه ملی و سازمان برنامه بودجه مبلغ 53 میلیارد تومان بابت بازآفرینی استان اصفهان در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حمیدرضا امیرخانی امیرخانی درخصوص بحث بازآفرینی و اقدام مشترک در این استان بابت اقدامات صورت گرفته، اظهار کرد: طبق توافقنامه سه جانبه مبلغ 53 میلیارد تومان بابت بازآفرینی استان اصفهان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: نخستین جلسه ستاد بازآفرینی استان قرار است روز چهارشنبه در محل استانداری اصفهان برگزار شود تا سهم هریک از محلات و میزان فعالیت دیگر نهادها در این طرح مشخص شود.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان 19 محله به عنوان محله هدف مصوب شده است که در جلسه چهارشنبه با استانداران که تمام دستگاه ها از جمله شهرداری‌ها حضور دارند، میزان سهم هریک از این محلات از مبلغ مصوب شده و اینکه چه میزان بودجه از محل بودجه‌های عمومی تعلق خواهد گرفت، مشخص خواهد شد. 
وی افزود: یکی از این محلات که درخصوص آن برنامه ریزی شده، بازار تاریخی نایین است که جلسه ستاد احیای این بازار در این شهرستان برگزار شد و قرار است یک کارگروه هشتگانه پیگیری و تصویب طرح‌های بازآفرینی شهری در این شهرهای نایین، انارک و بافران را پیگیری کنند. در همین خصوص یکی از برنامه‌ریزی‌ها در طرح بازآفرینی شهری بحث اختصاص قیر به این بافت‌ها است. براین اساس طبق برنامه‌ریزی‌ها قیر تنها برای بافت‌های تاریخی با اولویت گذرهای تاریخی و به محلات هدف بازآفرینی اختصاص داده می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82523/تعیین-تکلیف-53-میلیارد-بودجه-بازآفرینی-استان-اصفهان
بستن   چاپ