پیام سپاهان
شهردار کاشان:
باغ کتاب در ناجی آباد کاشان به بهره برداری می رسد
شنبه 15 دي 1397 - 16:32:33
پیام سپاهان - کاشان - شهردار کاشان از بهره برداری باغ کتاب کاشان در منطقه فاز 2 ناجی آباد در این شهرستان خبر داد.

سعید ابریشمی راد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن تشریح وضعیت مناطق حاشیه ای شهرستان کاشان اظهار داشت: خوشبختانه با همت دولت در حوزه بازآفرینی شهری،پروژه های متعددی از جمله پروژه های فرهنگی از محل تخفیفات شهرداری برای متقاضیان پروانه در بافت فرسوده شهر در راستای توسعه آن مناطق به مرحله اجرا درآمده است.
وی از تعریف شدن 10 پروژه در سال گذشته ویژه جامعه هدف بازآفرینی در کاشان خبر داد و افزود: میزان اعتبارات تخصیص داده شده به حدود چهار میلیارد تومان می رسد که یکی از این پروژه ها احداث خانه فرهنگ و دیگری ساخت پارک در منطقه کوی حسین پور خیابان آیت الله سعیدی است که امیدوارم با آزادسازی زمینهای مربوط به پارک هر چه زودتر شاهد افتتاح آنها برای استفاده ساکنین آن منطقه باشیم.
شهردار کاشان از توسعه بناهای فرهنگی کاشان نیز خبر داد و ابراز داشت: افتتاح یک فرهنگسرا در محدوده خیابان کارگر از جمله برنامه های در دستور کار شهرداری کاشان است که عملیات آن با دقت و سرعت در حال سپری است.
وی با بیان اینکه در توسعه کالبدی شهر در منطقه راوند احداث خانه فرهنگ و زمین چمن مصنوعی در دستور کار قرار دارد، گفت: در منطقه فین کاشان نیز در کنار ورزشگاه احداث خانه فرهنگ را داریم و یک زمین چمن مصنوعی نیز با سرعت در حال ساخت است.
افتتاح ورزشگاه و خانه فرهنگ در منطقه لتحر کاشان
ابریشمی راد از افتتاح ورزشگاه و خانه فرهنگ در منطقه لتحر کاشان خبر داد و افزود: توجه به زیرساخت های فرهنگی و ورزشی موجب شور و نشاط جامعه می شود و این مهم در دستور کار شهرداری کاشان نیز قرار گرفته است.
وی از احداث پارک در منطقه فاز 2 ناجی آباد کاشان در وسعت 16 هزار متر مربع خبر داد و گفت: امید است با توجه به تعلق لقب پایتخت کتاب کشور به کاشان، باغ کتاب کاشان نیز در منطقه فاز دو ناجی آباد کاشان افتتاح شود که این بوستان به اهالی قلم اختصاص دارد.
ابریشمی راد حضور و مشارکت مردم در امور اجتماعی را لازمه جامعه ای شاد قلمداد کرد و گفت: برگزاری نشست های متعدد با معتمدین یکی از اصلی ترین عناصری است که مردم در تصمیمات شهری مداخله داشتند.
وی کسب عناوین و برنامه های مختلف را در شور و نشاط مردم موثر دانست و ابراز داشت: معرفی کاشان به عنوان شهر ملی نساجی یکی دیگر از افتخارات کاشان است که می تواند در توسعه شهری و گردشگری این شهرستان بسیار موثر باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82537/باغ-کتاب-در-ناجی-آباد-کاشان-به-بهره-برداری-می-رسد
بستن   چاپ