پیام سپاهان
رئیس اتاق تعاون استان اصفهان:
نظارت بر تعاونی‌ها در اصفهان افزایش می یابد
شنبه 15 دي 1397 - 16:32:34
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس اتاق تعاون استان اصفهان گفت: به منظور بهبود عملکرد تعاونی‌ها، نظارت بر تعاونی‌ها در اصفهان افزایش می یابد.

سید محمد میر هادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور افزایش نظارت بر تعاونی‌ها و بهبود عملکرد بخش تعاون، تقویت اتحادیه‌ شرکتهای تعاونی و پیگیری واگذاری وظایف تصدی‌گری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه مدیریت تعاونی‌ها به اتحادیه‌های مذکور در اولویت برنامه‌های اتاق تعاون استان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اهمیت و نقش هر اتحادیه در بحث خدمات‌رسانی به تعاونی‌ها بیان داشت: با توجه به وظیفه حمایتی که هر اتحادیه در قبال تعاونی‌های خود دارد، باید شرایطی فراهم شود تا شاهد تقویت و فعال‌سازی اتحادیه‌ها باشیم تا آن‌ها نیز بتوانند نسبت به کمک به تعاونی‌ها اقدام کنند.
رئیس اتاق تعاون استان اصفهان تصریح کرد: تاکنون حمایت‌های لازم به منظور کمک به فعال‌سازی اتحادیه‌ها انجام گرفته است و انتظار داریم اتحادیه‌ها نیز با توجه به ماهیت حقوقی که دارند، حضور خود را پررنگ‌تر و برنامه‌های خود را ارائه کنند تا بتوانیم در اجرایی شدن آن‌ها حمایت‌های لازم را انجام دهیم.
وی ادامه داد: تقویت اتحادیه‌ شرکت های تعاونی و پیگیری انجام واگذاری وظایف تصدی گری به اتحادیه‌های مذکور در اولویت برنامه های هیات رئیسه اتاق تعاون استان قرار گرفت.
میرهادیان با اشاره به اینکه امروز تعاونی‌های مسکن با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، گفت: عدم وجود منابع و اعتبارات کافی برای توسعه تعاونی های مسکن در بودجه سنواتی و تسهیلات‌ در اختیار دولت و همچنین اثرات ناشی از رکود تورمی حاکم در بخش مسکن کل کشور موجب بروز مشکلات برای تعاونی های مسکن شده است.
وی افزود: افزایش قیمت مصالح ساختمانی، زمین و هزینه های نظارتی و موانع ایجاد شده توسط شهرداری‌ها، سازمان های خدماتی، ادارات ثبت اسناد و سازمان نظام مهندسی از عمده مشکلات تعاونی های مسکن است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82539/نظارت-بر-تعاونی‌ها-در-اصفهان-افزایش-می-یابد
بستن   چاپ