پیام سپاهان
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:
رادیو کاشان در دهه فجر راه اندازی می شود
شنبه 15 دي 1397 - 21:53:09
پیام سپاهان - کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از راه اندازی رادیو کاشان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن امسال خبر داد.

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه بسیاری از مشکلات به صورت مردمی رفع می شود، اظهار داشت: بر اساس تحقیقات صورت گرفته عدم مطالعه از مهم ترین خلل در خانواده های کاشانی عنوان شده است و بر همین اساس لازم است برای فرهنگسازی در راستای گسترش کتابخوانی تلاش کنیم.
وی ضمن اشاره به تعداد بالای هیئتهای مذهبی در کاشان افزود: عزت و شرف ما مدیون امام حسین (ع) است اما نقطه ضعفی که وجود دارد عدم اجتماع هیئات مذهبی کاشان است در حالی که تعداد هیئات این شهرستان از زنجان کمتر است.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن انتقاد از عدم دسترسی مناسب به رسانه در راستای انعکاس فعالیت های صورت گرفته در کاشان، ابراز داشت: سالهای متعددی مسئولان به دنبال راه اندازی رادیو و تلویزیون در کاشان بودند و خوشبختانه طی دو سال گذشته با تلاش های صورت گرفته مجوز رادیو ویژه کاشان اخذ و در 22 بهمن و دهه فجر امسال، صدای کاشان راه اندازی می شود.
وی ضمن تقدیر از فعالیت های گسترده هیئات مذهبی کاشان گفت: بنیاد حامیان خانواده در کاشان تشکیل شده است و از خیران برای تامین هزینه ها کمک گرفته می شود و جلسات متعددی را می توان با کمک این بنیاد و با حضور اساتید مختلف برگزار کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82570/رادیو-کاشان-در-دهه-فجر-راه-اندازی-می-شود
بستن   چاپ