پیام سپاهان
از 4 سال پیش تاکنون؛
18پروژه نیمه تمام آموزشی در آران و بیدگل افتتاح شده است
شنبه 15 دي 1397 - 21:53:10
پیام سپاهان - آران و بیدگل - مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: از چهار سال قبل تاکنون 18 طرح نیمه تمام آموزشی با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال در آران و بیدگل افتتاح شده است.

محمد معدن دار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از چهار سال قبل تاکنون 18 طرح نیمه تمام آموزشی با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال در آران و بیدگل افتتاح شده است، در حال حاضر تنها یک طرح نیمه تمام آموزشی و فرهنگی وجود دارد که برای بهره برداری از آن اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه این طرح 10 سالی است تنها پیشرفت حدود 30 درصدی داشته است، افزود: با موافقیت معاون وزیر آموزش و پرورش، در سال جاری 25 میلیارد ریال برای بهره برداری کامل این مجموعه اختصاص یافت.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل تصریح کرد: این طرح که به صورت مجموعه کامل آموزشی، فرهنگی و ورزشی به مساحت حدود سه هزار متر مربع است است در ابتدا توسط خیر گرانقدر آقای محمد خالقی آغاز و به دلیل نبود اعتبارات دولتی نیمه کاره باقی مانده بود.
معدن دار با اشاره به اینکه با اتمام این طرح تمام پروژه های نیمه تمام آموزشی و ورزشی آران و بیدگل به مرحله اجرا می رسد، گفت: تکمیل این طرح می تواند بخشی از مشکلات کمبود فضای آموزشی در غرب آران و بیدگل را بر طرف کند.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در ادامه به آغاز عملیات اجرایی 5 طرح بزرگ آموزشی و فرهنگی هم اشاره کرد و افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال توسط خیران انجام می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82571/18پروژه-نیمه-تمام-آموزشی-در-آران-و-بیدگل-افتتاح-شده-است
بستن   چاپ