پیام سپاهان
قدردانی مسئولان مهابادی از حضور حماسی مردم در انتخابات 1402
شنبه 12 اسفند 1402 - 15:20:07
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد و ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه شهرستان مهاباد در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان مهاباد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کردند. متن پیام به شرح زیر میباشد: بسم الله الرحمن الرحیم یازدهم اسفند ماه سال 1402 تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی بود و مردم مومن و فهیم شهرستان مهاباد نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه ساز شدند. عزم راسخ و مشارکت پرشعور شما در جشن ملی انتخابات، سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که با جنگ روانی از هر ترفندی برای کاهش مشارکت حضور مردم در انتخابات استفاده نمودند، مایوس‌تر ساخت. همچنین از زحمات خالصانه تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان که با آرامش، سلامت و امنیت برگزار شد، صمیمانه قدردانی و خسته نباشید عرض می‌نماییم. اینجانبان بر خود لازم می‌دانیم از کلیه عوامل اجرایی، نظارت، نیرو‌های انتظامی و امنیتی و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنیم. امیدوارم منتخبان مردم با سرلوحه قرار دادن منافع ملی و مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند و ضمن همکاری و همدلی با سایر قوا، حرکت پرشتاب کشور به سمت توسعه و پیشرفت را سرعت مضاعف ببخشند.

پیام سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد و ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه شهرستان مهاباد در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان مهاباد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کردند. 
متن پیام به شرح زیر میباشد: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
یازدهم اسفند ماه سال 1402 تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی بود و مردم مومن و فهیم شهرستان مهاباد نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه ساز شدند.
عزم راسخ و مشارکت پرشعور شما در جشن ملی انتخابات، سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که با جنگ روانی از هر ترفندی برای کاهش مشارکت حضور مردم در انتخابات استفاده نمودند، مایوس‌تر ساخت. 
همچنین از زحمات خالصانه تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان که با آرامش، سلامت و امنیت برگزار شد، صمیمانه قدردانی و خسته نباشید عرض می‌نماییم.
اینجانبان بر خود لازم می‌دانیم از کلیه عوامل اجرایی، نظارت، نیرو‌های انتظامی و امنیتی و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنیم. 
امیدوارم منتخبان مردم با سرلوحه قرار دادن منافع ملی و مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند و ضمن همکاری و همدلی با سایر قوا، حرکت پرشتاب کشور به سمت توسعه و پیشرفت را سرعت مضاعف ببخشند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/829758/قدردانی-مسئولان-مهابادی-از-حضور-حماسی-مردم-در-انتخابات-1402
بستن   چاپ