پیام سپاهان
«نیک بین» برای دومین دوره متوالی به بهارستان رفت
شنبه 12 اسفند 1402 - 15:20:26
پیام سپاهان - حجت الاسلام جواد نیک‌بین با کسب بیشترین میزان آرا در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ برای دومین دوره متوالی نماینده مردم منطقه ترشیز باقی ماند. با پایان یافتن شمارش آرا در تمامی شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه ترشیز، حجت الاسلام جواد نیک‌بین با کسب بیشترین میزان آرا برای دومین سال متوالی نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در بهارستان ماندنی شد. بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان براساس آمارهای واصله از میان 165 هزار رأی مأخوذه حجت الاسلام جواد نیک بین با بیش از 42 هزار رأی نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی شد. مردم پیروز میدان شدند در همین راستا نیک بین با تأیید انتخاب مجدد به عنوان نماینده ترشیز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: الحق مردم بخوبی به میدان آمدند و در این راه باز هم مردم پیروز شدند. نماینده ترشیز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 60 درصد مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند افزود: تلاش برای این مردم قدر شناس شب و روز نمی‌شناسد، لذا قدردان این مردم هستیم. وی گفت: فصل رقابت‌ها تمام شد و روزهای رفاقت شروع شد.

حجت الاسلام جواد نیک‌بین با کسب بیشترین میزان آرا در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ برای دومین دوره متوالی نماینده مردم منطقه ترشیز باقی ماند.

پیام سپاهان

بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
براساس آمارهای واصله از میان 165 هزار رأی مأخوذه حجت الاسلام جواد نیک بین با بیش از 42 هزار رأی نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی شد.
مردم پیروز میدان شدند
در همین راستا نیک بین با تأیید انتخاب مجدد به عنوان نماینده ترشیز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: الحق مردم بخوبی به میدان آمدند و در این راه باز هم مردم پیروز شدند.
نماینده ترشیز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 60 درصد مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند افزود: تلاش برای این مردم قدر شناس شب و روز نمی‌شناسد، لذا قدردان این مردم هستیم.
وی گفت: فصل رقابت‌ها تمام شد و روزهای رفاقت شروع شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/829764/«نیک-بین»-برای-دومین-دوره-متوالی-به-بهارستان-رفت
بستن   چاپ