پیام سپاهان
دمای اصفهان تا 6 درجه کاهش می‌یابد/پیش‌بینی رگبار باران و تندباد
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 15:24:34
پیام سپاهان - آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود سامانه بارشی به نسبت قوی، اظهار داشت: فعالیت این سامانه از بعد از ظهر امروز ابتدا در مناطق غرب و جنوب استان و نواحی همجوار با استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه بویراحمد و لرستان آغاز می‌شود و به تدریج سایر مناطق استان اصفهان را فرا می‌گیرد.
وی با بیان اینکه فعالیت سامانه ناپایدار مرطوب و به نسبت قوی تا فردا چهارشنبه یکم فروردین در سطح استان ادامه می‌یابد، افزود: اوج فعالیت این سامانه در مناطق غرب و جنوب اصفهان است.
به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، شرایط جوی امروز و فردا به صورت نیمه ابری است و به تدریج افزایش ابر، مه آلودی، رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.
آقایی با اشاره به وقوع باد شدید و توفان لحظه‌ای در مناطق مختلف استان، گفت: این شرایط در مناطق شرقی و شمالی استان با خیزش گردو خاک محلی همراه است.
وی با بیان اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده بین سه تا 6 درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به 23 درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به 9 درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: خور و بیابانک با بیشینه دمای 32 درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی 24 ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر 6058801

http://www.sepahannews.ir/fa/News/834627/دمای-اصفهان-تا-6-درجه-کاهش-می‌یابد-پیش‌بینی-رگبار-باران-و-تندباد
بستن   چاپ