پیام سپاهان
عضو شورای شهر اصفهان خواستار شد:
همکاری شهرداری و آموزش و پرورش اصفهان
يکشنبه 16 دي 1397 - 13:49:20
پیام سپاهان - یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری اصفهان و آموزش و پرورش این کلانشهر منعقد شود تا از ظرفیت هر دو نهاد درست استفاده کنیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، کوروش محمدی صبح امروز (یک شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی این کلانشهر اظهار کرد: تفاهم نامه‌ای برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی میان بهزیستی و کلانشهرها به امضا رسیده است که می‌تواند اتفاق موثری باشد.
وی با اشاره به طرح اداره شهروندی شهرداری اصفهان که تلاش می‌کند مهارت‌های ارتباطی را به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی آموزش دهد ادامه داد: این طرح، ساختار خوبی دارد و انتظار می‌رود در هفته جاری این مساله به یک تفاهم‌نامه میان شهرداری و آموزش و پرورش برسد تا از هر دو نهاد درست استفاده کنیم.
این عضو شورای شهر اصفهان گفت: در بیش از 40 نقطه از شهر اصفهان مدارس مهارتی ایجاد خواهد شد. این مدارس به تقویت و توانمندسازی خانواده‌ها خواهند پرداخت تا از این طریق عوارض سکونتگاه‌های غیر رسمی و حاشیه نشین بر طرف شود. 
محمدی با اشاره به وجود نیم میلیون حاشیه نشین در شهر اصفهان تصریح کرد: 10 دفتر تسهیل گری برای این قشر ایجاد خواهد شد و سازمان‌های مردم نهاد نیز نقش پر رنگی در کنترل این حاشیه‌ها بازی خواهند کرد. این گام در مدیریت شهری در خصوص کاهش عوارض حاشیه نشینی می تواند گام موثری باشد. از مردم شرق اصفهان به خاطر تحمل مشکلات تشکر می‌کنم و برای احقاق حق آنها تلاش خواهیم کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83561/همکاری-شهرداری-و-آموزش-و-پرورش-اصفهان
بستن   چاپ