پیام سپاهان
حاشیه‌های عضو شورای شهر برای یک سفر خارجی
دستگاه‌های اطلاعاتی درباره سفرم به لهستان اظهار نظر کنند
يکشنبه 16 دي 1397 - 13:49:21
پیام سپاهان - عضو شورای اسلامی اصفهان در واکنش به حواشی ایجاد شده در رابطه با سفری به لهستان گفت: درخواست دارم شورای حل اختلاف استان برای بررسی سفر لهستان من به همراه آقای شهردار تشکیل شود تا نمایندگان دستگاه‌های اطلاعاتی درباره مساله اظهار نظر کنند.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، مهدی مقدری صبح امروز (یک‌شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی این کلانشهر با اشاره به اعتراضات معلمان گفت: پاسخ اعتراضات صنفی، گاز اشک آور نیست.
وی در خصوص حواشی ایجاد شده از سفری به لهستان اظهار کرد: از رییس محترم شورای اسلامی شهر اصفهان و همچنین استاندار اصفهان درخواست دارم برای پایان دادن به تعویق شورای حل اختلاف استان در خصوص سفر لهستان من به همراه آقای شهردار اقدام کنند تا زمینه دفاعیات و ارائه مستندات قانونی و اظهارات نمایندگان دستگاه‌های اطلاعاتی که در جلسه‌ای بر اظهاراتمان نیز مهر تایید زده بودند فراهم شود. بلکه کانال‌های زرد برای این سفر چند روزه دست و پا نشکنند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه گزارشگران صدا و سیما بعد از مدت‌ها برای تهیه گزارش در جلسه علنی شورای شهر حضور پیدا کرده‌اند ادامه داد: صدا و سیما تنها واحد خبری استان است که اخبار شورای شهر را پوشش نمی‌دهد و اگر امروز به خیال خام خود آمده‌اید تا گزارشی از نطق من تهیه کنید اما مسائل شورا، خوراک گزارش‌های سلیقه‌ای صدا و سیما نمی‌شود.
مقدری در انتها گفت: متنی که برای نطق خود آماده کردم تبدیل به جزوه‌ای چندین صفحه‌ای شد که به رییس شورای شهر تقدیم می‌کنم.
به گزارش ایسنا، برخی منابع غیر رسمی در روزهای گذشته شایعاتی مبنی استعفای عضو شورای شهر اصفهان در این جلسه علنی مطرح کرده بودند. شایعات اشاره دارند این عضو شورای شهر به دلیل تخلف و سفر بدون مجوز به خارج از کشور همراه با شهردار اصفهان به زودی از شورای شهر کنار گذاشته خواهد شد.
مساله به آیین نامه سفر اعضای شوراهای محلی به خارج از کشور اشاره دارد که به موجب آن برای هر سفر باید کارگروهی به ریاست معاون سیاسی‌امنیتی استانداری و با عضویت رییس شورای اسلامی‌استان‌، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیرکل اطلاعات استان تشکیل شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83562/دستگاه‌های-اطلاعاتی-درباره-سفرم-به-لهستان-اظهار-نظر-کنند
بستن   چاپ