پیام سپاهان
دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان:
اگر ارکان نظام و بنیان‌های انقلاب دچار اشکال شود جامعه آسیب می‌بیند
یکشنبه 16 دی 1397 - 1:49:29 PM
ایسنا
پیام سپاهان - دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: اگر ارکان نظام و بنیان‌های انقلاب دچار اشکال شود جامعه آسیب می‌بیند و دیگر بحث اصول گرا و اصلاح طلب جایی ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا باطنی در خصوص سخنرانی‌های تخصصی در حوزه سیاسی و اقتصادی، اظهار کرد: مشکلاتی همچون وضعیت اقتصادی، اشتغال و تورم که در واقع اولویت اصلی کشور هستند جناح پذیر نیستند و امروز همه جناح‌های درون نظام دلسوزانه اظهار نظر می‌کنند و شایسته است مسئولان کشور به این نظرات توجه کنند.
وی ادامه داد: اظهار نظر در هر زمینه نیاز به اطلاعات کافی و آشنایی لازم نسبت به موضوع مشخص را دارد، هر چند برخی از موضوعات چند جانبه هستند و ابعاد گوناگونی دارند که قاعدتاً در غالب یک تخصص جای نگرفته‌اند و ممکن است تخصص‌های مختلفی در آن زمینه درگیر باشند، از جمله مسائل اقتصادی که بخشی از مسائل سیاسی، حقوقی، فقهی و شرعی را در برمی‌گیرد.
بخشی از مسائل در کشور عام البلوا هستند
دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان تاکید کرد: بخشی از مسائل در کشور عام البلوا هستند و به گونه‌ای همه در جامعه با آن درگیر بوده و نمی‌توان جلوی اظهار نظر عمومی را گرفت، اما طبیعی است که اگر نظرات متخصصین برخواسته از دانش آنان نباشد قطعاً این نظرات با بازتاب‌های منفی مواجه خواهندشد و در حالت کلی اظهار نظرها در این بخش‌ها باید عالمانه و دلسوزانه باشد. 
باطنی با اشاره به نظردهی مردم در خصوص بسیاری از مسائل تصریح کرد: عموم مردم اجازه دارند در مسائل مربوط به خود نظر دهی داشته باشند و رسانه‌ها نیز در این بین باید در راستای بهبود وضعیت و اصلاح مشکلات مدیریتی اقداماتی انجام دهند تا برخی از نابسمانی‌ها رفع شوند. 
هر دو جناح سیاسی کشور قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی دارند
وی در خصوص توانمندی‌های موجود در دو جناح گفت: ظرفیت‌ها و توان‌های گوناگونی در جناح‌ها وجود دارند و درنتیجه دستگاه اجرایی کشور نباید چشم خود را بروی این قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در جناح رقیب ببندد به هر حال کشور باید اداره شود و ما همه مسافران یک کشتی هستیم. 
دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان در ارتباط با حفظ ارکان‌های نظام تصریح کرد: اگر ارکان نظام و بنیان‌های انقلاب دچار اشکال شود جامعه آسیب می‌بیند و اینجا بحث اصول گرا و اصلاح طلب جایی ندارد چراکه اگر همه دل در گرو اعتلای کشور و تحقق آرمان‌های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری و سربلندی ملت داشته‌باشیم باید توان‌های خود را در کنار هم قرار دهیم.
توسعه بدون ایجاد ساختار و تعریف نهادهای مناسب امکان پذیر نیست
باطنی با اشاره به تقدم ساخت نهاد بر توسعه‌گرایی خاطرنشان کرد: توسعه بدون ایجاد ساختار و تعریف نهادهای مناسب امکان پذیر نیست چراکه توسعه بدون برنامه ریزی ثمری نخواهد داشت و ماندگار نخواهد بود، بنابراین اساس توسعه ایجاد زیر ساختی به نام نهاد است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83568/اگر-ارکان-نظام-و-بنیان‌های-انقلاب-دچار-اشکال-شود-جامعه-آسیب-می‌بیند
بستن   چاپ