پیام سپاهان
درگیری شدید در سالن پیروزی/ مصدومان به بیمارستان انتقال داده شدند
يکشنبه 16 دي 1397 - 18:55:44
پیام سپاهان - دو تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و شهروند ساری در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال به مصاف یکدیگر رفتند که با درگیری فیزیکی به وجود آمده در این بازی این دیدار نیمه کار ماند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری که در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال عصر امروز ساعت 16 برگزار شد با درگیری هواداران تیم میزبان با بازیکنان تیم حریف نیمه کاره ماند. 
حواشی این دیدار از دقیقه 4 بازی و با خطا گرفتن 4 ثانیه داور به سود تیم حریف و گلزنی شهروند ساری به گیتی‌پسند آغاز شد.
در ادامه بازی هواداران گیتی پسند با فحاشی به داور، مربیان و بازیکنان تیم حریف باعث ایجاد حاشیه بیشتر شدند.
اعتراضات ادامه داره کادر فنی تیم گیتی‌پسند باعث اخراج سرپرست این تیم شد. 
مربی دروازه‌بانان تیم میزبان در جایگاه خبرنگاران نشسته بود و مدام به داور این دیدار اعتراضات شدیدی داشت.
با پایان نیمه نخست درگیری لفظی میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد و در ادامه با ورود مربی دروازه بانان تیم گیتی پسند کار به درگیری فیزیکی کشیده شد.
با بالا گرفتن درگیری میان دو تیم هواداران گیتی‌پسند وارد زمین شدند و درگیری فیزیکی شدید میان آنها با بازیکنان شهروند ساری به وجود آمد. 
دخالت نیروی انتظامی در این میان فایده‌ای نداشت و درگیری به وجود آمده باعث زخمی شدن چند بازیکن ها شهروند ساری و هواداران گیتی پسند شد.
بازیکنان مصدوم شهروند ساری با آمبولانس حاضر در ورزشگاه به بیمارستان انتقال پیدا کردند و در ادامه این تیم به دلیل عدم امنیت به میدان نیامد تا این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شهروند ساری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83601/درگیری-شدید-در-سالن-پیروزی--مصدومان-به-بیمارستان-انتقال-داده-شدند
بستن   چاپ