پیام سپاهان
نرخ‌ های کرایه تاکسی در اصفهان در سال 1403 اعلام شد
دوشنبه 6 فروردین 1403 - 4:41:02 PM
پیام سپاهان -
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نرخ های جدید کرایه انواع تاکسی های درون شهری در سال 1403 پس از تصویب مراجع ذی صلاح با 45 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به سازمان تاکسیرانی ابلاغ و اعلام شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد پرورش درباره آخرین تغییرات کرایه ها، اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی طبق وظیفه قانونی خود تعرفه کرایه تاکسی را در بهمن سال گذشته برای ارائه به مراجع ذی ربط پیشنهاد داد و پس از انجام فرایندهای قانونی در اواخر اسفند ابلاغ شد.
وی با اشاره به افزایش 45 درصدی نرخ کرایه سال جاری افزود: نرخ کرایه تاکسی در سال گذشته هر کورس چهار هزار تومان بود و در سال جاری با افزایش 45 درصدی هر کورس در تاکسی های گردشی 5,800 تومان است.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در نرخ های تصویب شده فعلی، موارد فنی و عوامل تأثیرگذار بر نرخ، بررسی و ارزیابی شد و همچون سال گذشته، نظرات رؤسای خطوط، رانندگان و کارشناسان را نیز دریافت کردیم.
پرورش گفت: سال جاری برای نخستین بار نرخ های کرایه سال جدید از ابتدای فروردین به تاکسی ها اعلام شد و برچسب نرخ های کرایه در انواع کاربری تاکسی خطی، گردشی و دربستی تهیه و در حال توزیع در بین تاکسیرانان است و تمام تاکسیرانان موظف به نصب آن و دریافت مبلغ کرایه طبق تعرفه هستند.
وی ادامه داد: برچسب های نرخ کرایه به صورت رایگان در اختیار تاکسیرانان گذاشته می شود و رانندگان تاکسی در سطح شهر در میدان های احمدآباد، جمهوری و آزادی از ساعت 08:00 تا 12:00 می توانند از بازرسان سازمان دریافت کنند و همچنین با مراجعه به محل سازمان تاکسیرانی در ساعات اداری و شیفت بعد از ظهر تا ساعت 20:00 اماکن دریافت برچسب را دارند.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازرسان سازمان تاکسیرانی به صورت میدانی بر اجرای دقیق دریافت برچسب نرخ های کرایه و نصب آن نظارت می کنند و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهند کرد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند موارد را از طریق تماس با تلفن پاسخگویی به شکایات به شماره 35688100 یا از طریق سامانه پیام کوتاه 10002000200023 اعلام و ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

http://www.sepahannews.ir/fa/News/836063/نرخ‌-های-کرایه-تاکسی-در-اصفهان-در-سال-1403-اعلام-شد
بستن   چاپ