پیام سپاهان
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:
باند سارقان سیم برق در کاشان منهدم شد
يکشنبه 16 دي 1397 - 18:55:48
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سارقان سیم برق در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سارقان با تشکیل باندهای مختلف به مال آحاد مردم تعرض می کنند و پلیس به عنوان پیش گام در عرصه نظم و امنیت جامعه با آنها برخورد قاطعی دارد.
سرهنگ علی پورکاوه از انهدام باند سارقان سیم برق در کاشان خبر داد و اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت های سیم برق از اماکن دولتی و خصوصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 غیاث الدین جمشید کاشانی با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند اعضای باند سارقین سیم برق را شنلسایی و در یک عملیات پلیسی و ضربتی متهمان بنامان م-ق 42 ساله، ج-ق 30 ساله، م-ب 45 ساله و م-الف 37 ساله را به همراه اموال مسروقه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: طی بازجویی های فنی بعمل آمده در کلانتری 11، متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرم بودند اما در تحقیقات تکمیلی با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و تاکنون به 11 فقره سرقت سیم برق از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان کاشان اعتراف کردند.
وی گفت: از شهروندان کاشانی تقاضا داریم در صورت قطعی برق غیر منتظره در زمان های خاص به خصوص نیمه شب، قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نمایید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83608/باند-سارقان-سیم-برق-در-کاشان-منهدم-شد
بستن   چاپ