پیام سپاهان
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:
ساختمان‌های نیمه‌تمام مناطق 15گانه اصفهان تعیین تکلیف شود
يکشنبه 16 دي 1397 - 18:55:50
پیام سپاهان - اصفهان- عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است ساختمان‌های نیمه تمام مناطق 15 گانه اصفهان تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر ،‌ علیرضا نصراصفهانی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: لازم است که مدیریت شهری در مناطق 15 گانه ساختمان‌های نیمه تمام خصوصی و دولتی را شناسایی و ضمن دعوت از مالکان نسبت به تعیین تکلیف وضعیت موجود اقدام کند.
وی افزود: در راستای بهره برداری بیشتر شهروندان از بسته‌های تشویقی، شهرداری لازم است که زمینه استفاده مردم را بیش از گذشته تسهیل کند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: توسعه مشارکت و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود یکی از نیازهای اصلی شهر اصفهان است.
وی ادامه داد: در صورت وجود دیده بانان خوب مثل شهروندان و مسئولان امکان ادامه حیات خوب شهر و بهبود فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وجود دارد که شبکه‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد و اصحاب رسانه در این زمینه ابزارهای خوبی هستند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به وضعیت معلمان اشاره کرد و گفت: معلمان نباید مورد حقارت، اهانت و تعرض قرار گیرند و هر گونه برخورد تند و عجولانه با این صنف عواقب بدی را همراه خواهد داشت و هر گونه بی‌توجهی به مطالبات این قشر خسارات جبران ناپذیری دنبال خواهد داشت.
وی گفت: معلمان به عنوان پیش قراولان همه صحنه‌های انقلاب اسلامی است و نیروهای خدومی طی 40 سال عمر انقلاب تربیت کردند.
نصراصفهانی ابراز داشت: باید همگان نسبت به ماموریت خطیر معلمان توجه داشته باشند ضمن اینکه این قشر از جامعه در دوران فعالیت خود از گذشته تا کنون همواره درخواست‌ها و مطالبات صنفی خود را با تدبیر و درایت و از مسیر قانونی به مسئولان بالادستی رساندند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83610/ساختمان‌های-نیمه‌تمام-مناطق-15گانه-اصفهان-تعیین-تکلیف-شود
بستن   چاپ