پیام سپاهان
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:
راه اندازی مدارس مهارتی در 40 نقطه از شهر اصفهان
يکشنبه 16 دي 1397 - 18:55:53
پیام سپاهان - اصفهان- عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدارس مهارتی با محوریت خانواده در بیش از 40 نقطه از شهر اصفهان راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش محمدی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: شورای اسلامی شهر اصفهان با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به برگزاری مدارس مهارتی می‌کند.
وی بیان داشت: به دنبال راه اندازی مدارس مهارتی، دانشگاه جامع علمی کاربردی اساتید این مدارس را تامین می‌کند تا کلاسهای آموزشی در راستای تقویت و توانمند سازی خانواده‌ها در برابر چالش‌ها و بحران‌ها برگزار شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی تفاهم‌نامه‌ای ما بین کمیسیون فرهنگی کلانشهرها و سازمان بهزیستی منعقد شده است.
عوارض ناشی از حاشیه نشینی در 9 شهر کاهش یافته است
وی از اجرای طرح کاهش عوارض و ساماندهی مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه های غیر رسمی در 11 شهر در سطح کشور خبر داد و افزود: به دنبال اجرای این طرح در اصفهان می‌توان نیم میلیون حاشیه نشین شهر را ساماندهی کرد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از کاهش عوارض ناشی از حاشیه‌نشینی در 9 شهر خبر داد و گفت: نتایج این طرح در 10 شهر قابل ملاحظه بوده است.
وی گفت: در این راستا با وزارت کشور توافق شد که 10 دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی با حضور سازمان‌های مردم نهاد در مناطق حاشیه نشین شهر ایجاد شود.
محمدی ادامه داد: دین بزرگی برای احقاق حق مردم شرق اصفهان بر عهده ما است و از مردمی که صبورانه مشکلات پیش‌رو را تحمل می‌کنند به‌خصوص از مردم شرق اصفهان که دچار مشکلات مربوط به آب و معیشت هستند باید قدردانی شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83613/راه-اندازی-مدارس-مهارتی-در-40-نقطه-از-شهر-اصفهان
بستن   چاپ