پیام سپاهان
دستگیری اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان
پنجشنبه 9 فروردين 1403 - 13:42:02
پیام سپاهان - جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: 3 نفر از اراذل و اوباش سطح یک که پس از تیراندازی به سمت یک دستگاه خودروی گشت پلیس در شهر اصفهان متواری شده بودند در عملیات ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی دستگیر شدند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر از دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش سطح یک که پس از تیراندازی به سمت یک دستگاه خودروی گشت پلیس در شهر اصفهان متواری شده بودند خبر داده و اظهار داشت: در آخرین ساعات 29 اسفندماه سال 1402 واحد گشت کلانتری 28 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت‌زنی در حوزه ماموریتی خود به 2 دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و به آنها دستور توقف می‌دهند که در این هنگام سرنشینان از خودرو پیاده شده و به سمت ماموران تیراندازی می‌کنند.
وی افزود: ماموران نیز با استفاده از قانون بکارگیری سلاح با اراذل و اوباش مذکور درگیر شده که در این درگیری 2 نفر از این افراد مجروح و 3 نفر دیگر با یک دستگاه خودروی سواری از صحنه متواری می‌شوند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی بدنی و خودروی به جا مانده از متهمان زخمی و دستگیر شده، یک قبضه سلاح وینچستر و یک قبضه کلت شاه‌کش کشف شد.
هاشمی‌فر ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و متواری بودن اراذل و اوباش مسلح، پرونده متشکله با نظر بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب به سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ارجاع و مشخص شد یکی از متهمان در منطقه آزاد خزر، فرد دیگر در منطقه آزاد کیش و متهم سوم در حال خروج از استان به سمت شرق کشور است.
وی عنوان کرد: با اطلاعات به دست آمده بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با اخذ مجوز از مرجع قضائی در قالب 3 تیم جداگانه به مکان‌های حضور متهمان اعزام و با اقدام سریع و به موقع تمامی این افراد را دستگیر و به مرجع قضایی تحویل دادند که با قرار صادره به زندان منتقل شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی گفت: هر کس بخواهد از مامور قانون عبور کند، حتماً بداند که با حکم قانون از او عبور خواهیم کرد و تاوان سختی را برای تعرض به مامور قانون متحمل خواهد شد.
انتهای پیام/170/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/836736/دستگیری-اراذل-و-اوباش-مسلح-متواری-در-اصفهان
بستن   چاپ