پیام سپاهان
برقراری بیش از 22 هزار تماس با 137/ رشد 32 درصدی تماس‌های گردشگری
پنجشنبه 9 فروردين 1403 - 18:41:53
پیام سپاهان - رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش تماس‌های دریافتی در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا هشتم فروردین 22 هزار و 315 تماس با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شده است.
محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با هدف پاسخگویی حداکثری به گردشگران و همشهریان تعداد کارشناسان پاسخگو به صورت موقت افزایش یافت تا بتوانیم در ارائه خدمت‌رسانی صف انتظار را به حداقل زمان ممکن برسانیم.
وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده جمیع پیام‌های دریافتی در این مرکز در قیاس با مدت مشابه در سال گذشته بیش از 25 درصد افزایش یافته است که این موضوع مبین اعتماد شهروندان و گردشگران در این ایام به مرکز ارتباطات مردمی است.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اینکه شهروندان و گردشگران کارشناسان مرکز 137 را به عنوان یک مشاور امین برای خود تلقی می‌کنند را نکته‌ای مثبت تلقی و برای آینده نیز باید به‌گونه‌ای برنامه ریزی کرد تا بهترین پاسخگویی و پیگیری را به عنوان نماینده مردم داشته باشیم و با سرعتی بیش از پیش برای رضایت مردم حرکت کنیم.
قاسمی بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته تعداد تماس گردشگران 4994 تماس بوده که در سال جاری این آمار با رشد قابل توجه به 6592 تماس رسیده است.
وی از گردشگران خواست در صورت دسترسی به تلفن همراه هوشمند و اینترنت به نرم‌افزار «اصفهان من» مراجعه و یا با برقراری تماس تلفنی با شماره 137 آخرین اطلاعات مورد نیاز خود در حوزه‌های مختلف همچون اقامت، گردشگری، مراکز بهداشتی و حمل‌ونقل را دریافت کنند.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش تماس‌های دریافتی در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا هشتم فروردین 22 هزار و 315 تماس با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شده است.
وی تصریح کرد: هدف ما در شهرداری اصفهان و اداره ارتباطات مردمی بر این است تا گردشگران نوروزی بهترین خاطرات را در اصفهان در ذهن خود ثبت و ضمن پاسخگویی به سوالات آنان پیگیر مطالبات مرتبط با شهرداری آنها نیز خواهیم بود.
کد خبر 739772

http://www.sepahannews.ir/fa/News/836841/برقراری-بیش-از-22-هزار-تماس-با-137--رشد-32-درصدی-تماس‌های-گردشگری
بستن   چاپ