پیام سپاهان
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خبر داد:
موج جدید بارش برف و باران در اصفهان از روز چهارشنبه آغاز می شود
دوشنبه 17 دي 1397 - 17:40:31
پیام سپاهان - اصفهان- کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی گفت: از روز چهارشنبه شاهد آغاز موج جدیدی از بارش ها در استان اصفهان خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از روز سه شنبه با ورود یک سامانه ناپایدار جوی شاهد بارش برف و باران در اواخر هفته اصفهان خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه آغاز بارش برف و باران را از روز چهارشنبه ازسمت مناطق غربی و جنوبی و تا حدودی مناطق شرقی و مرکزی هستیم، ادامه داد: دمای هوای اصفهان در اواخر هفته رو به کاهش و سردی می رود.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: دمای هوای در برخی نقاط استان مثل بوئین میاندشت به 7 درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.
وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر بیشترین میزان بارش برف را در فریدونشهر داشتیم،‌ ادامه داد: همچنین شاهد بارش برف در شهرستان‌های چادگان، خوانسار، سمیرم و بویین‌میاندشت بین دو تا سه سانتی‌متر بودیم و هم اکنون در بخش‌های میمه و سمیرم بارش سبک برف و باران را شاهد هستیم.
علی عسگریان در رابطه با وضعیت جوی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی ناپایدار بر روی استان است که بر این اساس در سطح استان، بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت ولی از بعد از ظهر امروز از مقدار ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و فردا برای مناطق غربی استان مه صبحگاهی همراه با کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.
وی بیان داشت: بالاترین میزان بارش را نیز در سمیرم داشتیم و کمترین بارش باران به بوئین میاندشت و نجف آباد اختصاص داشت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83690/موج-جدید-بارش-برف-و-باران-در-اصفهان-از-روز-چهارشنبه-آغاز-می-شود
بستن   چاپ