پیام سپاهان
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:
نهمین جشنواره فیلم فجراصفهان برگزار می‌شود/برگزاری جلسات نقد فیلم
دوشنبه 17 دي 1397 - 17:40:33
پیام سپاهان - اصفهان- معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از 12 تا 22 بهمن ماه برگزار می شود و تاکنون اکران 14 فیلم قطعی شده است.

محمدعلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر ساله تعدادی فیلم برای اکران در سینماهای استانهای کشور انتخاب می شود که مقداری از بودجه اکران این فیلم ها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلام و مقداری دیگر از بودجه اداره ارشاد آن استان تامین می شود.
وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، از یک ماه گذشته تاکنون برای پیگیری برپایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، جلساتی را در تهران و اصفهان برگزار کرده است، تعداد کلی فیلمهای کاندید برای اکران در اصفهان مشخص نشده است اما تاکنون با توجه به پرداخت حق تهیه کنندگی فیلم ها از سوی وزارت ارشاد، اکران 14 فیلم قطعی شه است.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با بیان اینکه اگر بودجه و شرایط اکران فیلم ها مناسب باشد اکران فیلم در شهرستانها را نیز شاهد خواهیم بود، گفت: امید است بتوانیم با همکاری تمام نهادهای فرهنگی نهمین جشنواره فیلم فجر استان را به شایستگی برگزار کنیم.
وی افزود: با بررسی های انجام شده در نظر داریم بهترین و مجهزترین سینماهای استان را برای اکران فیلم ها انتخاب کنیم که پس از معرفی فیلم های کاندید برای بخش اکران در استانها، زمان اکران فیلم در سینماها را نیز رسانه ای خواهیم کرد.
جعفری گفت: درصورتی که همکاری نهادهای فرهنگی مناسب باشد برنامه های جنبی از جمله نقد فیلم را در سینما های استان اصفهان خواهیم داشت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83693/نهمین-جشنواره-فیلم-فجراصفهان-برگزار-می‌شود-برگزاری-جلسات-نقد-فیلم
بستن   چاپ