پیام سپاهان
رضایت‌مندی 80 درصدی مسافران از خدمات اصفهان
جمعه 10 فروردين 1403 - 15:26:41
پیام سپاهان - سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در حوزه نظافت و زیباسازی شهری، محل اسکان و خدمات ارائه شده به مسافران، تاکنون میزان رضایت‌مندی بیش از 80 درصد بوده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ، علی صالحی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهر اصفهان از حدود یک ماه قبل تشکیل شد و در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، فرهنگی، اسکان، حمل و نقل و غیره فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شد تا شهر در حوزه‌های مختلف آماده پذیرایی از بهار و میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشد و خدمات مناسب گردشگری و اقامتی به مسافران ارائه شود تا بهترین خاطرات را از اصفهان به همراه ببرند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی با اشاره به جایگاه نظارتی شورای شهر نسبت به فعالیت‌های شهرداری، افزود: از ابتدای شکل‌گیری این اقدامات به ویژه در ایام نوروز، بازدیدها و نظارت‌های مکرری شکل گرفت و اعضای شورای شهر و دبیرخانه نظارتی شورای شهر فعالیت‌ها را رصد می کردند.
سخنگوی شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در بحث اسکان رصدها و نظارت‌ها در مجموعه باغ فدک به صورت دائم است و خدمات به صورت منظم و بدون اشکال به شهروندان ارائه می‌شود و در بحث زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی از جمله ناژوان، صفه و مجموعه شهر رویاها نیز مرتب نظارت وجود دارد تا جریان خدمت‌رسانی به شهروندان دچار خلل نشود.
وی اضافه کرد: در سطح شهر به ویژه حومه مجموعه‌های تاریخی و همچنین هسته مرکزی شهر خصوصا در حوزه‌های ترافیکی، نظافت شهری و پشتیبانی که باید ستاد خدمات سفر شهرداری از فعالیت‌های فرهنگی داشته باشد، بازدیدها به صورت مستمر بر قرار است.
توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلماستقبال از مسافران نوروزی در سیاه چادرهای عشایر درگز
رضایت‌مندی 80 درصدی مسافران نوروزی از خدمات‌دهی اصفهان
صالحی گفت: بر اساس گزارشاتی که تاکنون به دست ما رسیده و نظر سنجی‌هایی که انجام دادیم، هم در مولفه‌های ترافیکی و هم در مولفه‌های خدمات شهری، فرهنگی و غیره آمار رضایت‌مندی قابل توجهی داشتیم.
وی ادامه داد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در حوزه نظافت و زیباسازی شهری، محل اسکان و خدمات ارائه شده به مسافران، تاکنون میزان رضایت‌مندی بیش از 80 درصد بوده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
با جنبه متفاوت اصفهان آشنا شوید
سخنگوی شورای شهر اصفهان در توصیه به مسافران نوروزی گفت: از مسافران نوروزی خواهشمندیم که از ظرفیت‌های مجازی که شهرداری اصفهان ایجاد کرده مثل برنامه اصفهان من، استفاده کنند تا از زیرساخت‌های گردشگری، تفریحی، اقامتی و ترافیکی مطلع شده و وقت کمتری را به خاطر جابه‌جایی و انتخاب مخل از دست بدهند.
وی افزود: از طرفی مجموعه‌های تفریحی ناژوان، صفه و شهر رویاها فضای جدیدی ایجاد شده و زیرساخت‌های جدیدی به این مجموعه‌های تفریحی اضافه شده و توصیه می‌کنیم که خانواده‌ها علاوه بر بازدید از اماکن تاریخی، به این مجموعه‌ها نیز سر بزنند و با جنبه متفاوت اصفهان آشنا شوند.
انتهای پیام/170

http://www.sepahannews.ir/fa/News/836999/رضایت‌مندی-80-درصدی-مسافران-از-خدمات-اصفهان
بستن   چاپ