پیام سپاهان
خدمات دهی شایسته، دستور کار بیمارستان کیش درکمیته نوروزی
سه شنبه 18 دي 1397 - 13:23:57
پیام سپاهان - با تشکیل کمیته نوروزی، بیمارستان کیش خود را برای خدمات دهی شایسته به شهروندان و گردشگران در نوروز 98 آماده می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش, نخستین جلسه کمیته نوروزی بیمارستان کیش با هدف خدمات دهی شایسته و برنامه ریزی برای تسهیل و ارتقاء ارائه خدمات درمانی در نوروز 98 به شهروندان و گردشگران برگزار شد.
در این جلسه امیر امیرکیانی سرپرست بیمارستان فوق تخصصی کیش ضمن تشریح وظایف حوزه های مختلف بیمارستان از برنامه ریزی های انجام شده برای نیازسنجی و تامین فرآورده های خونی، استقرار آمبولانس سیار در سطح جزیره، بررسی و تامین دارو های مختلف و مهیا سازی کلیه تجهیزات و تاسیسات درمانی بیمارستان بر اساس شاخصه های زمان و اولویت تا ماه آینده خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری مستمر این جلسات تا پایان نوروز 98 گفت: حضور و خدمات دهی پزشک عمومی در طول شبانه روز، افزایش نیروهای کارشناسی در واحد های درمانی، اداری و خدماتی بیمارستان کیش، تنظیم برنامه حضور متخصصان و پزشکان فوق تخصص در ایام نوروز، تامین اقلام مورد نیاز در حوزه درمان و خدمات دهی، برنامه ریزی برای تردد ادواری متخصصان در تعطیلات نوروزی و تجهیز کمیته بحران بیمارستان کیش به امکانات مورد نیاز از موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود.
گفتنی است با استاندارد سازی انجام شده در پد هلیکوپتری، اورژانس هوایی فوریت های پزشکی بیمارستان کیش آمادگی دارد موارد خاص درمانی را به بندرعباس اعزام کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83751/خدمات-دهی-شایسته،-دستور-کار-بیمارستان-کیش-درکمیته-نوروزی
بستن   چاپ