پیام سپاهان
رئیس هیئت داوران جشنواره داستانی آب:
20 اثر به جشنواره داستانی آب ارسال شده است
سه شنبه 18 دي 1397 - 17:43:26
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس هیئت داوران جشنواره داستانی آب گفت: با انتشار فراخوان جشنواره داستانی آب تاکنون 20 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ،‌ علی خدایی ظهر سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره داستانی «آب» اظهار داشت: داوری ها در نخستین جشنواره ملی داستانی آب در دو مرحله انجام می شود.
وی با بیان اینکه در پی فراخوان این جشنواره، تاکنون 20 اثر به این جشنواره ارسال شده است، ادامه داد: داوری همیشه یک کار حساسیت‌زایی بوده است که قطعا عده ای از روند آن خوشحال و عده ای ناراحت می شوند.
رئیس هیئت داوران جشنواره داستانی آب با اعلام اینکه تعداد داوران بر پایه تعداد آثار مشخص می شود، گفت: تمام تلاش ما بر این است که از داوری سلیقه ای بپرهیزیم اما قطعا سلیقه و نظر داور روی انتخاب آثار تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره با محدودیت سنی همراه نیست، ادامه داد: 21 میلیون تومان جایزه‌ نقدی، برای آثاری که در چهار بخش به‌طور جداگانه داوری و برای حضور و دریافت جوایز دعوت می‌شوند.
خدایی گفت: در بخش داستان حرفه‌ای به رتبه‌های برتر علاوه بر تندیس جشنواره و لوح تقدیر به نفر اول پنجاه میلیون ریال جایزه نقدی و به رتبه‌ دوم سی میلیون ریال جایزه نقدی و رتبه‌ سوم ده میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد و به هفت اثر برتر تا رتبه‌ دهم لوح تقدیر تنها اختصاص می یابد.
وی گفت:در بخش نزدیک داستان (حرفه‌ای) رتبه‌ نخست تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 30میلیون ریال جایزه نقدی و رتبه‌ دوم 20 میلیون ریال جایزه نقدی و به رتبه سوم 10میلیون ریال جایزه نقدی اختصاص می یابد که به هفت اثر برتر تا رتبه دهم تنها لوح تقدیر داده می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83766/20-اثر--به-جشنواره-داستانی-آب-ارسال-شده-است
بستن   چاپ