پیام سپاهان
معرفی برگزیدگان سومین مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای جهاد دانشگاهی اصفهان
چهارشنبه 19 دي 1397 - 11:26:34
پیام سپاهان - برگزیدگان سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای جهاددانشگاهی اصفهان 17 دی ماه معرفی شدند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای از پایان نامه های دانشجویی جهاددانشگاهی اصفهان برگزار شد و نفرات برگزیده انتخاب شدند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که توسط سازمان انتشارت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد، دانشجویانی از دانشگاه‌های دولتی، آزاد و غیرانتفاعی مورد تایید وزارت علوم دارای پایان نامه‌ها و پروپوزال‌های مقطع ارشد و دکتری شرکت کرده اند.
داریوش اسماعیلی ادامه داد: داوران این دوره از مسابقات مهدی ژیان‌پور- عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، دوازده امامی- عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اصفهان، خواجه‌گیر- عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد و سیاوش گلشیری- مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان بودند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: افراد برگزیده در این دوره از مسابقات در مرحله نهایی که به صورت سراسری برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.
گفتنی است؛ در پایان با رای داوران زهرا زمانی با پایان نامه "طراحی یک بازی رایانه ای جهت بکارگیری در زمینه بازتوانی حافظه" رتبه نخست، آرزو لیمویی سیچانی با پایان نامه "بخش بندی و تخمین پارامترهای تصاویر زخم دیابتی" رتبه دوم و ابوالفضل باقری با پایان نامه "بررسی تطبیقی مبانی نظری تئوری عدالت در اندیشه سیاسی جان رالز و اسلام" رتبه سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.


انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83808/معرفی-برگزیدگان-سومین-مسابقات-دفاع-سه-دقیقه‌ای-جهاد-دانشگاهی-اصفهان
بستن   چاپ