پیام سپاهان
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال
تقابل گیتی پسند و اهورا در اهواز
چهارشنبه 19 دي 1397 - 11:26:39
پیام سپاهان - هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور در حالی روز جمعه 21 دی‌ماه با انجام هفت دیدار به صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد که تیم گیتی پسند اصفهان مهمان تیم اهورا بهبهان است.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان تیم گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ روز جمعه از ساعت 16 به مصاف تیم رده دوازدهمی اهورا بهبهان می‌رود.
بازی هفته گذشته قرمز پوشان اصفهانی با همه حواشی و جنجال‌هایی که داشت نیمه‌کاره تمام شد اما گیتی پسندی‌ها از 23 بازی 61 امتیاز کسب کرده‌اند و صعود آن‌ها به عنوان تیم صدرنشین قطعی شده است. از طرف دیگر تیم اهورا بهبهان هفته گذشته در یک دیدار پر گل تیم شهرداری ساوه را با نتیجه 9_5 راهی لیگ یک کرد و خودش با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.
هواداران اهورا در بازی‌های متعدد لیگ امسال شرایط نامناسبی را ایجاد کردند تا باعث شود این بازی حساس خانگی برای آن‌ها در شهر اهواز و با تدابیر شدید امنیتی برگزار شود.
شاگردان رضا لک که صعودشان به‌عنوان صدرنشین قطعی شده است، این دو مسابقه را بیشتر به رفع نقاط ضعف خود و مهیاکردن شرایط مسابقه برای بازیکنانی که کم‌تر بازی کرده‌اند، می‌پردازند که قطعا در مراحل پلی‌آف این بازیکنان بیشتر به کار رضا لک می‌آیند اما پیروزی و ادامه رکوردشکنی نیز در دستور کار گیتی پسند قرار دارد.
از طرف دیگر تیم اهورا شانس صعود به پلی‌آف را ندارد اما شدیداً خطر سقوط را حس می‌کند و کوچک‌ترین لغزش می‌تواند آن‌ها را به لیگ یک بازگرداند و بهبهانی‌ها نیز برای گرفتن حداقل امتیاز پا به این میدان می‌گذارند.
برنامه سایر مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال ( جمعه 21 دی‌ماه ساعت 16):
پارسیان شهر قدس_ آذرخش بندرعباس
مقاومت البرز_ سوهان محمد سیما قم
مس سونگون_ فرش آرا مشهد
ملی حفاری اهواز_ شهرداری ساوه
ارژن شیراز_ سن ایچ ساوه
شهروند ساری_ مقاومت قرچک
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83810/تقابل-گیتی-پسند-و-اهورا-در-اهواز
بستن   چاپ