پیام سپاهان
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان:
شخصی با ویژگی‌های آیت الله رفسنجانی نخواهیم داشت
چهارشنبه 19 دي 1397 - 17:33:07
پیام سپاهان - رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی با شناخت همه مسائل، سیاست و صبر وحوصله‌ای که در کارها داشتند حل کننده بسیاری از مشکلات نظام بودند.
سید علی نکویی در گفت و گو با خبرنگا ایسنا- منطقه اصفهان با اشاره به سالگرد فوت آیت الله رفسنجانی اظهار کرد: فوت ایشان ضایعه بزرگی برای انقلاب اسلامی بود چراکه آیت الله رفسنجانی برای موقعیت‌های مهمی که داشتند کل نظام از وجود ایشان استفاده می‌برد و به عقیده من شخصی با ویژگی‌های آیت الله رفسنجانی نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: شاید بتوان با بیان تلاش‌ها و خط مشی ایشان بخشی از این ضایعه را جبران کرد تا مدیران و زمام داران کشور از ایشان الگو برداری کنند، آیت الله رفسنجانی با شناخت همه مسائل، سیاست و صبر وحوصله‌ای که در کارها داشتند حل کننده بسیاری از مشکلات بودند.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با بیان نوع تفکر مرحوم آیت الله رفسنجانی گفت: ایشان تسلط کامل به آمار و اعداد و ارقام داشتند مدیران اجرایی که با ایشان کار کردند کاملاً از این موضوع اطلاع داشته و به هیچ کس نمی‌توانست نزد آیت الله رفسنجانی با اعداد و ارقام بازی کند.
نکویی با بیان آشنایی آیت الله رفسنجانی با بسیاری از مسائل تصریح کرد: ایشان با مسائل انقلاب و سیاست‌های جهان آشنایی کامل و ارتباطاتی نیز با سیاستمداران جهان داشتند که بسیاری از مسائل پیش آمده با کشورها را حل می‌کردند، به هرجهت فوت ایشان یک خواسته الهی بود که همه تسلیم خداوند هستند.
وی با اشاره به الگو برداری مسئولین نظام از آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد: مدیران و مسئولین نظام در درجه اول باید در کارهایشان اخلاص داشته باشند و از خود خواهی بپرهیزند و با مسئولیت‌پذیری و تلاش بی وقفه خود در آبادانی این کشور کوشا باشند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83830/شخصی-با-ویژگی‌های-آیت-الله-رفسنجانی-نخواهیم-داشت
بستن   چاپ