پیام سپاهان
مدیرعامل خانه کتاب ایران:
800 اثر به دبیرخانه جایزه کتاب اصفهان ارسال شد
چهارشنبه 19 دي 1397 - 17:33:28
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرعامل خانه کتاب ایران گفت: بیش از 800 اثر به دبیرخان جایزه کتاب اصفهان ارسال شد و امروز از این آثار تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، نیکنام حسینی پور پیش از ظهر چهارشنبه در اختتامیه بیست و چهارمین جایزه کتاب اصفهان اظهار داشت: اصفهان همیشه در هنر و فرهنگ پیشتاز بوده است و امروز جایزه کتاب اصفهان به بیست و چهارمین دوره رسیده است.
وی ادامه داد: مهم ترین جایزه ادبی در کشور، جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی است که با داوری و ارزیابی های دقیق هرساله برگزار می شود.
مدیرعامل خانه کتاب ایران با بیان اینکه بیش از 800 اثر به دبیرخانه جایزه کتاب اصفهان ارسال شده است، تصریح کرد: امیدواریم با سیاست های جدید که در وزارت فرهنگ و ارشاد است، کتاب توسعه پیدا کرده و سال اینده شاهد آثار بیشتری باشیم.
حسینی با اشاره به برنامه های خانه کتاب ادامه داد: خانه کتاب یک سری حمایت های فصلی را در نظر گرفته و طرح هایی را با عنوان عیدانه، تابستانه و پاییزانه اجرا می کند و زمانی که این طرح ها اجرایی شد، بیش از 50 هزار نفر به کتابفروشی ها مراجعه کردند و این حضور مردم نشان می دهد برنامه های حمایتی مخاطبان خوبی دارد و پاتوق خوبی را در کتاب فروشی ها به وجود می آورد.
وی افزود: کتاب فروش ها به عنوان پاتوق های فرهنگی مطرح هستند و نباید به آنها تنها به عنوان مرکز خرید کتاب نگاه کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83845/800-اثر-به-دبیرخانه-جایزه-کتاب-اصفهان-ارسال-شد
بستن   چاپ