پیام سپاهان
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های کشور:
فضای نمایشگاهی مناسبی برای تولیدکنندگان اصفهانی فراهم می‌کنیم
چهارشنبه 19 دي 1397 - 22:03:13
پیام سپاهان - مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی با اشاره به اشتغال بسیار این شرکت در کشور، گفت: فضای نمایشگاهی مناسب را برای تجار و تولیدکنندگان استان اصفهان جهت ارائه محصولات خود فراهم خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان بهمن حسین زاده عصر امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی اصفهان، اظهار کرد: در دوران تحریم های ظالمانه می توانیم عرصه صادرکننده تجهیزات به کشورهای همسایه و واردکننده تکنولوژی و محصولات به داخل کشور باشیم.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه های کلان کشور انعقاد تفاهم نامه با کشورهای منطقه و فعال کردن نمایشگاه های اختصاصی در کشورهای مختلف و ارائه زنجیره کامل تجهیزات است، افزود: ایران می تواند نوآوری های جدید تجهیزات پزشکی را به کشورهای منطقه CIS ارائه کند، همچنین فضا را برای ارائه محصولات استان ها در کشورهای مختلف فراهم می کنیم. 
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی نمایشگاه کشور، ادامه داد: شرکت نمایشگاه های کشور علاوه بر عرصه صادرات و واردات تکنولوژی اشتغال بسیاری برای غرفه سازان و مجریان نمایشگاه ایجاد می کند، همچنین بسیاری از تجهیزات مورد نیاز را می توان از طریق برگزاری نمایشگاه به کشور وارد کنیم. 
وی با بیان اینکه سایت های نمایشگاهی را شامل برخی از معافیت ها می شود، خاطرنشان کرد: به طور قطع استان اصفهان نقش مهمی در صادرات کشور دارد، فضای نمایشگاهی برای تجار و تولیدکنندگان این استان جهت ارائه محصولات خود فراهم خواهیم کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83874/فضای-نمایشگاهی-مناسبی-برای-تولیدکنندگان-اصفهانی-فراهم-می‌کنیم
بستن   چاپ