پیام سپاهان
برگزاری بهترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی در اصفهان
چهارشنبه 19 دي 1397 - 22:03:15
پیام سپاهان - مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: امیدوارم برگزاری نمایشگاه به رونق اقتصادی کمک کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علی یارمحمدیان عصر امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی اصفهان، اظهار کرد: با وجود تحریم هاعلیه ایران، نمایشگاه تجهیزات پزشکی اصفهان از بهترین نمایشگاه های برگزار شده است. 
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 110 شرکت فعال دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش می گذارند، ابرازامیدواری کرد: نمایشگاه بتواند به رونق اقتصادی بخش پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی کمک کند. 
راه اندازی شهرک سلامت سه سال به تعویق افتاد
همچنین در این مراسم مسعود صرامی، سرمایه گذار پروژه شهرک سلامت در خصوص نمایشگاه تجهیزات پزشکی، اظهار کرد: در کشور مردم یکدیگر را دوست دارند، اما به طور مناسب به یکدیگر کمک نمی کنند. برای احداث شهرک سلامت، پارک ماشین، تکریم بیمار و.‌‌. در نظر گرفته شده است. 
وی بیان اینکه مدت سه سال راه اندازی شهرک به تعویق افتاد، گفت: می خواستیم با ابراز وجود، توانستن را اثبات کنیم. در واقع طبق شایعه ای به مردم القا شد که در شهرک سلامت، بدون بیمه تحت درمان قرار نمی گیرند، همچنین سازمان بیمه تا مهرماه سال 97، حق درمان و دارو را به بیماران پرداخت نمی کرد.
سرمایه گذار پروژه شهرک سلامت با بیان اینکه صحبت من با مردم است، ادامه داد: مردم از حاصل کار ما بهره مند می شوند و مسئولان گره گشا خواهند بود، اما تا به امروز معکوس عمل کردیم و نتوانستیم بعد از سه سال برای پیشنهاد ساخت بیمارستان با سرمایه گذاری آلمان ها مجوز بگیریم.
صرامی با بیان اینکه وزیر بهداشت و درمان طی دو سال گذشته، مجوز درمان سرطان را با وجود آماده بودن امکانات امضا نکرد، گفت: طی یک ماه گذشته با همت خانم چنگیز و هیئت همراه و صحبت با وزیر این مجوز امضا شد و امیدوارم دست به دست هم بتوانیم در کنار مسئولان قدمی برای مردم برداریم تا در معرض نفرین نسل آینده قرار نگیریم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83875/برگزاری-بهترین-نمایشگاه-تجهیزات-پزشکی-در-اصفهان
بستن   چاپ