پیام سپاهان
فرماندار شهرضا مطرح کرد:
واگذاری طرح‌های عمرانی نیمه تمام شهرضا به بخش خصوصی الزامی است
چهارشنبه 19 دي 1397 - 22:03:23
پیام سپاهان - شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: واگذاری طرح های نیمه تمام عمرانی شهرستان به بخش خصوصی تکلیفی قانونی است و همه دستگاه های اجرایی شهرضا ملزم به اجرای آن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اصغر رفیعی نژاد عصر چهارشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرضا اظهار داشت: معروفات و منکرات را باید در هر زمان متناسب با آن ایجاد کرد.
وی افزود: در آستان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم و بهترین معروف برگزاری هر چه با شکوه تر جشن این پیروزی بزرگ است.
فرماندار شهرضا بیان داشت: دستگاه های اجرایی شهرستان شهرضا برای به سرانجام رساندن طرح های نیمه تمام عمرانی باید مشارکت بخش خصوصی را جلب کنند.
رفیعی نژاد با بیان این که بودجه های دولتی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان کفاف نمی دهد، گفت: باید از بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان استفاده کرد.
وی گفت: طرح مشارکت فعالانه بخش خصوصی در تکمیل طرح های نیمه تمام شهرستان می تواند تحولی در روند اجرای پروژه ها در شهرضا ایجاد کند بر این اساس هیچ محدودیتی در اجرای این طرح وجود ندارد.
فرماندار شهرضا ابراز داشت: مسولان ادارات شهرستان باید عملکرد خود را در اختیار رسانه ها قرار دهند تا مردم بدانند در این مدت چه کارهایی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: نوسانات قیمت ها در بازار وضع را کمی آشفته کرده باید همه با رعایت انصاف برای عبور از این مرحله تلاش کنیم.
رفیعی نژاد با بیان اینکه باید جوانان انقلابی و افرادی که در انقلاب حضور داشته دستاورد های نظام را برای نسل جوان تعریف کنند، ابراز داشت: دشمن قصد دارد تا با هجمه های سنگین و ایجاد جنگ روانی به ارزش های انقلاب ضربه وارد کند.
فرماندار شهرضا گفت: در راستای هم افزایی و هماهنگی و استفاده از ظرفیت های شهرستان باید به صورت سازمان دهی از نظام و انقلاب دفاع کرده و اجازه ندهیم دشمن به بدنه نظام آسیب وارد کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83878/واگذاری-طرح‌های-عمرانی-نیمه-تمام-شهرضا-به-بخش-خصوصی-الزامی-است
بستن   چاپ