پیام سپاهان
امام جمعه شهرضا:
دستاوردهای انقلاب باید برای نسل جوان بیان شود
چهارشنبه 19 دي 1397 - 22:03:23
پیام سپاهان - شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: باید با تمام توان از این نظام و انقلاب حمایت و نسل جوان جامعه را با دستاوردها و پیشرفت های آن آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرضا که در فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استکبار جهانی با این نظام و رشد و پیشرفت آن مخالف بود، دشمنان نظام از همان ابتدا با ترفندهایی درصدد ضربه زدن به انقلاب بودند اما با عنایت الهی، اتحاد مردم و تحت لوای رهبر معظم انقلاب امروز پیشرفت های کشور ما بی بدیل است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برکات انقلاب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، افزود: وحدت حول محور پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب توطئه دشمنان را خنثی می کند.
امام جمعه شهرضا با اشاره به امنیت و آسایش موجود در کشور بیان داشت: این امنیت و آرامش را نظام ایجاد کرده است، بنابراین همه باید با تمام توان از این نظام و انقلاب حمایت و نسل جوان جامعه را با دستاوردها و پیشرفت های آن آشنا کنیم.
وی ادامه داد: مردم ایران در 40 سال گذشته همواره استکبارستیزی خود را نشان دادند از این رو سران آمریکا به شدت از ملت ایران عصبانی هستند و نمی خواهند مردم ایران روی پای خود بایستند.
حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه باید به اوضاع معیشتی مردم توجه ویژه کرد و دل مردم را به دست آورد، ابراز داشت: دشمن جنگ اقتصادی و روانی رسانه ای راه انداخته است، همه باید در صحنه حضور پیدا کرده و دستاورد های انقلاب را به نسل جوان بیان کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83879/دستاوردهای-انقلاب-باید-برای-نسل-جوان-بیان-شود
بستن   چاپ