پیام سپاهان
نماینده مردم گلپایگان در مجلس مطرح کرد:
ایجاد زمین چمن و احداث سوله ورزشی در گلپایگان ضروری است
پنجشنبه 20 دي 1397 - 13:16:22
پیام سپاهان - گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جمعیت شهر گلشهر برنامه ریزی در راستای ایجاد زمین چمن و احداث یک سوله ورزشی چند منظوره امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی بختیار پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه ورزش شهر گلشهر کم کاری شده است، با توجه به جمعیت شهر گلشهر برنامه ریزی در راستای ایجاد زمین چمن و احداث یک سوله ورزشی چند منظوره امری ضروری است.
وی افزود: طی جلسات مختلف در وزارت ورزش و جوانان، مشکلات حوزه ورزشی و کمبود اعتبار مطرح شده است و از وزیر ورزش و جوانان برای حضور در شهرستان دعوت شده است تا از نزدیک در جریان مشکلات ورزشی قرار بگیرد.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: به منظور تأمین نیاز با پیگیری در وزرات نفت پنج هزار تن قیر برای شهرستان اختصاص دادند که بر این اساس ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن درخواست برای نیاز به قیر ریزی را تهیه و ارسال کنند.
ایجاد پل غیر هم سطح در محور دو راهی موته- گلپایگان
وی با بیان این‌که در محور دو راهی موته- گلپایگان پل غیر هم سطح ایجاد می‌شود، افزود: به اتفاق نماینده مردم کاشان در مجلس در سازمان برنامه و بودجه برای جذب اعتبار دو بانده شدن مسیر گلپایگان- برزک- کاشان رایزنی صورت گرفته است که با تأمین اعتبار پل غیر هم سطح در محور موته و جاده گلپایگان- برزک- کاشان ایجاد می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها بیان داشت: برای کمک به شهرداری‌ها سه درصد مالیات ارزش افزوده را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اختصاص دادیم تا یک منابع پایدار داشته باشند که از محل این طرح در سطح گلشهر نیز باید استفاده شود، همچنین اخیرأ در مجلس شورای اسلامی 42 هزار میلیارد ریال اعتبار برای کمک به شهرداری‌ها در مجلس تصویب شده است که پس تأیید شورای نگهبان در اصلاحیه بودجه 97 این اعتبار اختصاص داده می‌شود.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال گذشته در پرداخت هزینه محصول تنباکو به کشاورزان مشکل وجود داشت اما امسال این رقم از 20 میلیارد ریال به 70 میلیارد ریال افزایش داده شد،گفت: برای ایجاد اشتغال با پیگیری در اداره دخانیات استان یک طرح بسته بندی تنباکو در شهرستان ایجاد می‌شود که این طرح پس از موافقت هیأت مدیره شرکت دخانیات استان اجرا می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83906/ایجاد-زمین-چمن-و-احداث-سوله-ورزشی-در-گلپایگان-ضروری-است
بستن   چاپ