پیام سپاهان
کم کاری مدیران فرصت سازی برای دشمنان است
پنجشنبه 20 دي 1397 - 19:21:00
پیام سپاهان - اصفهان- دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: کم کاری مدیران و کارکنان اداری فرصت سازی برای دشمنان در جهت بیان ناکارآمدی نظام است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا صالحیان در جمع مدیران تیران و کرون افزود: کم کاری، بی تدبیری و نبود آینده اندیشی در حوزه مدیریت بخش های مختلف کشور نارضایتی مردم را به همراه داشته که این چنین اتفاقاتی دشمن را برای تحقق اهدافش امیدوار می کند.
وی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مردم در دستگاه های اداری و خدماتی از اهمیت خاصی برخوردار است و کم کاری در این حوزه نارضایتی ایجاد می کند و نارضایتی شایسته مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی نیست.
دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان با اشاره به سیاست های دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن فعالیت های نظام، تصریح کرد: کوچک ترین کم کاری و بی توجهی به نیازهای مردم برای دشمنان فرصت و برای کشور تهدید است.
وی ادامه داد: هم افزایی بین بخشی، وحدت و همدلی و دوری از تفرقه برای خدمت به مردم ضروری است و نباید سلایق سیاسی افراد در ارائه خدمات و انجام ماموریت کاری وارد شود.
صالحیان بیان دستاوردهای نظام را برای ایجاد امیدواری در بین مردم لازم دانست و افزود: فعالیت های زیادی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده اما باید برای تحقق آرمان های نظام و اهداف واقعی بیشتر تلاش شود.
وی ادامه داد : در برنامه های دهه فجر آگاهی بخشی، نشاط اجتماعی و ایجاد خودباوری در بین مردم مورد توجه باشد و مراسم های باشکوهی در این ایام برگزار شود.
حجت الاسلام و المسلمین صالحیان امروز در سفر به تیران و کرون با ائمه جمعه سه شهر تیران، رضوانشهر و عسگران دیدار و گفت و گو کرد.
7131/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83930/کم-کاری-مدیران-فرصت-سازی-برای-دشمنان-است
بستن   چاپ