پیام سپاهان
تاخیر پاسخ استعلام ها اجرای طرحها را تیران متوقف کرد
پنجشنبه 20 دي 1397 - 19:21:04
پیام سپاهان - اصفهان- فرماندار تیران و کرون گفت: تاخیر در پاسخ دهی استعلام ها توسط ادارات کل استان اجرای تعدادی از طرح های این شهرستان را متوقف کرده است.
به گزارش ایرنا، مجید حججی روز پنجشنبه در شورای اداری این شهرستان افزود: فرآیند پاسخ گویی به استعلام های طرح های عمرانی، خدماتی و سرمایه گذاری سخت و طولانی است که این موضوع انگیزه فعالیت اقتصادی و اجرای فعالیت های خدماتی را از بین برده است.
وی بیان کرد: شورای برنامه ریزی استان اصفهان اخیر در مصوبه ای حداکثر زمان برای پاسخ استعلام ها را 2 هفته اعلام کرد و در صورتی که دستگاهی در این مدت پاسخ ندهد، جواب استعلام مثبت تلقی خواهد شد که پس از ابلاغ این مصوبه، این کار انجام می شود.
فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه افزایش زمان برای پاسخ دهی به استعلام ها نیازمند مکاتبه با درخواست کننده است، اضافه کرد: افزایش زمان برای پاسخگویی به استعلام ها نیازمند مکاتبه با درخواست کننده و اعلام زمان پاسخ است.
وی ادامه داد: باید شرایط برای سرمایه گذاری تسهیل و بسترسازی جهت خدمت به مردم فراهم شود و مدیران دستگاه های اداری بروکراسی سخت اداری و سلیقه ای برای مردم ایجاد نکنند.
حججی با اشاره به فعالیت اقتصادی تعدادی از مدیران شهرستان در محل کار، افزود: مدیران ادارات شهرستان مجاز به فعالیت اقتصادی در تیران و کرون نیستند و در ساعات اداری باید مشغول به انجام وظایف و ماموریت خود باشند و در صورت مشاهده چنین وضعیتی رئیس اداره از مسئولیت خود برکنار خواهد شد.
وی تاخیر در بازگشایی ادارات را از دیگر تخلفات تعدادی از دستگاه های اداری اعلام کرد و گفت: مدیران ادارات و کارکنان آن ها باید در زمان مشخص در محل کار خود حاضر باشند و مرخصی و ماموریت رئیس های ادارات با اطلاع فرمانداری باشد.
فرماندار تیران و کرون با تاکید بر رفع مشکلات شهرستان گفت: همدلی بین دستگاه های اداری، شوراهای اسلامی، دهیاران و شهرداران به رفع مشکلات شهرستان کمک می کند و نباید مدیران با همدیگر اختلاف داشته باشند.
شهرستان تیران و کرون دارای بیش از 30 اداره دولتی، دو بخشداری، سه دانشگاه، سه شهرداری با ظرفیت بیش از 500 کارمند، بیش از یکهزار و 200 معلم و استاد است.
این شهرستان با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
/6026/7131

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83933/تاخیر-پاسخ-استعلام-ها-اجرای-طرحها-را-تیران-متوقف-کرد
بستن   چاپ