پیام سپاهان
هفته هشتم لیگ دسته اول والیبال کشور
پیروزی مقتدرانه بلند قامتان سپاهان اصفهان
پنجشنبه 20 دي 1397 - 19:23:14
پیام سپاهان - تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه هفده شهریور میزبان تیم شهرداری قزوین بود که توانست با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست دهد‌.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، از هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه‌های کشور تیم سپاهان در ورزشگاه هفده شهریور مجموعه تختی از ساعت 16 میزبان تیم شهرداری قزوین بود که در نهایت میهمان خود را شکست داد.
تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ست اول بازی را از همان ابتدا پیش بود و 25 بر 22 این ست را از شهرداری قزوین گرفت. در ست دوم بازی هر دو تیم پا به پای هم پیش رفتند ولی در پایان این زرد پوشان اصفهان بودند که با نتیجه 29 بر 27 این ست نفس‌گیر را پیروز شدند. در این ست بین بازیکنان دو تیم درگیری لفظی پیش آمد با دخالت مربیان دو تیم خاتمه پیدا کرد. 
در ابتدای ست سوم لیبرو تیم شهرداری قزوین با دریافت کارت قرمز از سوی داور اخراج شد تا اولین امتیاز در این ست برای سپاهان ثبت شود. در این ست هم زرد پوشان از همان ابتدا از حریف خود پیش بودند و در پایان هم با نتیجه 25 بر 20 این ست را پیروز شدند و این بازی خانگی را با نتیجه مقتدرانه 3 بر صفر از سد شهرداری قزوین گذشتند.
با توجه به استقبال خوب تماشاگران از این دیدار به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها به خوبی توانستند علاقه‌مندان این رشته را به سالن مسابقه بکشانند و بتوانند در ادامه مسابقات از حمایت آن‌ها را در نیز داشته باشند.
مسعود یزدان پناه دبیر سازمان لیگ والیبال، غلامحسین هژبرپور دبیر هیئت والیبال استان اصفهان و فریبا صادقی سرمربی تیم بانوان والیبال ذوب‌آهن نیز با حضور در سالن هفده شهریور این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83945/پیروزی-مقتدرانه-بلند-قامتان-سپاهان-اصفهان
بستن   چاپ