پیام سپاهان
بخشی از طرح ورزشگاه خوروش آران و بیدگل به بهره برداری رسید
پنجشنبه 20 دي 1397 - 23:04:56
پیام سپاهان - کاشان - بخشی از طرح ورزشگاه خوروش آران و بیدگل عصر پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان استانی به بهره برداری رسید.
رییس هیات فوتبال آران و بیدگل در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا از کمک نقدی 6 میلیارد ریالی خانواده یکی از نیکوکاران شاخص استان برای توسعه این فضای ورزشی خبر داد و افزود: کمک مالی صورت گرفته برای تکمیل روشنایی و چمن ورزشگاه خوروش (تختی سابق) پرداخت شد.
نصرت الله قربانی بیان کرد: بخش خصوصی و نیکوکاران ورزش یار بدون حمایت مسوولان بیش از پنج میلیارد ریال برای تیم های مختلف فوتبال در سال جاری هزینه کردند که البته با وجود تلاش های صورت گرفته، ورزشگاه خوروش هم اکنون پاسخگوی حجم بالای بازی های لیگ فوتبال و فعالیت برخی رشته های دیگر ورزشی نیست.
وی با اشاره به بی بهره بودن آران و بیدگل از وجود یک ورزشگاه کامل و مجهز اضافه کرد: نزدیک به 2 هزار نفر بازیکن فوتبال در رده های سنی نونهالان تا پیشکسوتان در این شهرستان مشغول فعالیت هستند و از این رو تامین زیرساخت ها و امکانات مناسب دغدغه اصلی در توسعه رشته های ورزشی مانند فوتبال می باشد.
قربانی در ادامه نیز بر ضرورت فرهنگ سازی در حوزه ورزش با استفاده از ظرفیت رسانه ها تاکید کرد.
به گفته رییس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل، نزدیک به 120 میلیارد ریال از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید با کمک نیکوکاران و بخش خصوصی در بخش های مختلف ورزش این شهرستان با سه هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در قالب 30 هیات، 50 باشگاه ورزشی و پایگاه اوقات فراغت هزینه شده و سرانه ورزشی به دنبال بهره برداری این طرح ها از 22 سانتی متر به 39 سانتی متر افزایش یافته است.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 13 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83958/بخشی-از-طرح-ورزشگاه-خوروش-آران-و-بیدگل-به-بهره-برداری-رسید
بستن   چاپ