پیام سپاهان
با حضور وزیر ورزش؛
فاز 2 ورزشگاه خوروش آران و بیدگل به بهره برداری رسید
پنجشنبه 20 دي 1397 - 23:05:24
پیام سپاهان - آران و بیدگل- طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی فاز 2 ورزشگاه خوروش آران و بیدگل عصر پنجشنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر ، طی مراسمی با حضور کوتاه مدت وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی فاز 2 ورزشگاه خوروش آران و بیدگل عصر پنجشنبه به بهره برداری رسید.
رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر از کمک نقدی 6 میلیارد ریالی خانواده یکی از نیکوکاران شاخص استان اصفهان برای توسعه فضای ورزشی (فوتبال) ورزشگاه خوروش در این شهرستان خبر داد و گفت: کمک مالی صورت گرفته در راستای تکمیل روشنایی و چمن ورزشگاه خوروش (تختی سابق) آران و بیدگل پرداخت شده است.
ابوذر فردنژاد با قدردانی از خانواده نیکوکار مرحوم خوروش افزود: بخش خصوصی و نیکوکاران ورزش یار بدون حمایت مسئولان امر بیش از 5 میلیارد ریال برای تیم های مختلف فوتبال در سال جاری هزینه کردند.
وی بیان داشت: با وجود تلاش های صورت گرفته ورزشگاه خوروش هم اکنون پاسخگوی حجم بالای بازی های لیگ فوتبال و فعالیت برخی رشته های دیگر ورزشی نیست و به واقع این شهرستان از وجود یک ورزشگاه کامل و مجهز بی بهره است.
وی اضافه کرد: نزدیک به n, هزار نفر بازیکن فوتبال در رده های سنی نونهالان تا پیشکسوتان مشغول فعالیت هستند و از این رو تامین زیرساخت ها و امکانات مناسب دغدغه اصلی در توسعه رشته ورزشی فوتبال در این شهرستان است.
فردنژاد در ادامه با تاکید بر نقش مهم رسانه ها برای فرهنگ سازی در حوزه ورزش گفت: فعالان رسانه ای باید با بازدید از اماکن ورزشی، کاستی ها و کمبودهای امکاناتی را بازتاب داده و برای رفع آنها در جهت توسعه ورزش در آران و بیدگل تلاش کنند.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83967/فاز-2-ورزشگاه-خوروش-آران-و-بیدگل-به-بهره-برداری-رسید
بستن   چاپ