پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
قیمت کالاها و اجناس در بازار نیازمند مدیریت دولت است
جمعه 21 دي 1397 - 17:30:57
پیام سپاهان - اصفهان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: بعضی متاسفانه با طی کردن مسیر دشمن، اجناس را در بازار به قیمت نجومی می فروشند که این مساله نیازمند مدیریت دولت است.
به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در نمازجمعه این هفته اصفهان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود:
اگر کنترل دست دولت است قیمت اجناس را مشخص کند که با تحقق این مهم، خود مردم قیمت ها را کنترل می کنند.
وی اظهارداشت : دولت همچون نان ، قیمت سایر اجناس را هم برای مردم مشخص کند تا مردم هشیار باشند و کلاه سرشان نرود.
وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم قم در سالروز قیام 19 دی، یادآور شد : یکی از توصیه های رهبر انقلاب در این دیدار به دولتمردان رسیدگی وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان همچنین دشمن شناسی را دیگر مطلب مورد تاکید رهبری در دیدار با مردم قم اشاره و اضافه کرد: برخی در کشور گمان می کنند نقشه های دشمن اساسی و بدون خطاست ولی خنثی شدن نقشه ها، توطئه ها و وعده های دشمن در طول 40 سال عمر انقلاب، نشان از تخلف پذیری و غیر قطعی بودن برنامه های دشمنان است.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد : امسال چهلمین سال انقلاب را جشن می گیریم ولی کاری نمی کنیم که حرمت ایام عزای فاطمی رعایت نشود بلکه باید به گونه ای اقناعی وضعیت دوران قبل و امروز را برای جوانان تشریح کرد.
وی بیان کرد : برغم دشمنی ها و برخی بی تدبیرها، با رهبری امام و رهبری در همه زمینه ها جهش و پیشرفت فوق العاده ای در زمینه های مختلف کشور داشته ایم به گونه ای که خود غربی ها اعتراف کردند که رشد علمی در ایران 11 برابر میانگین جهانی بوده است.
وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) اظهارداشت : دولتمردان تلاش کنند فاصله حقوقی پرستاران با سایر اقشار کم و مشکلات معیشتی این قشر رفع شود.
خطیب جمعه اصفهان بیان کرد : یک نفر نباید سست شود بلکه همه قوی مانند پاره های آهن در برابر دشمن می ایستیم و سختی ها را با مقاومت تحمل می کنیم.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به تصویب طرح احیای زاینده رود در هیات دولت و ساماندهی آن ، گفت: اگرچه استاندار اصفهان تشکر کرده است ولی ما صبر می کنیم ببینم آیا در عمل هم اقدامی در این زمینه صورت می گیرد.
وی به سالروز انتصاب آیت الله خامنه ای به امامت جمعه تهران از سوی امام خمینی (ره) در 24 دی، فرار شاه خائن از کشور در 26 دی و شهادت شهید نواب صفوی و یارانش در 2 دی اشاره و این ایام را گرامی داشت.
امام جمعه اصفهان در خطبه اول نماز با اشاره به ضرورت پرهیز از حرکت در مسیر های شیطانی، گفت: حرکت شیطان گام به گام و تدریجی است.
وی گفت: بهترین یاور انسان خداست ولی منافقین شیطان صفت تلاش می کنند مومنین را از کفار بترسانند و کفار را بهترین دوست معرفی می کنند.
7134/6026

http://www.sepahannews.ir/fa/News/83999/قیمت-کالاها-و-اجناس-در-بازار-نیازمند-مدیریت-دولت-است
بستن   چاپ